w7 installeren maar hoe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaloo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaloo

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
beste mensen,
ik heb een nieuwe legale w7 ultimate 64 bit cd en als ik de pc dan aanzet dan komtie niet verder dan CHKDSK /F en ziet hij ook de c:schijf niet. die schijven zijn er wel want als ik doorzoek ziet hij wel de externe harddiskpartities maar die kunnen niet gebruikt worden staat er onder; ik heb kennelijk wat verwijderd waardoor de zaak vastloopt. weet iemand wat je hier kan doen nog? kaloo

je wil windows opnieuw installeren

zet je cd-rom drive als eerste in je bios zodat hij als eerst de cd-rom boot en dan pas je harde schijf

dat is het probleem niet die installatie vindt geen c:schijf en begint dan weer opnieuw en opnieuw en opnieuw na een blue screen van 0,5 seconde
1 maal bleef dat hangen en zag ik CHKDSK/ F maar ik kom nergens in ook niet veilige modus met prompt>Je moet toch een nieuwe installatie op kunnen maken een pc .weet iemand raad? gr kaloo

Hoi,
als je geen specs (merk/type enz.) opgeeft van je pc is het erg lastig om je verder te helpen.

dus je komt wel in windows setup , alleen herkend windows setup je schijf niet ?

is het een nieuwe harde schijf ?

het is een toshiba l670-1dt met w7 64 bits,omdat ik voor een luttel bedrag bij slim.nl
een w7 ultimate kon kopen deed ik dat omdat ik dan een schijf in handen heb en niet een herstelpartitie die niet goed werkte.
ik kom met veel 5en en 6en in de setup dan vraagt ie om stuurprogrammas omdat c niet gevonden wordt en op dat scerm map selecteren dat dan open gaat staat lokale schijf c:
cd station d: verwisselbare schijf e: boot x: in welke map zitten de stuurprogs die nodig zijn? kunnen jullie hier wat mee? kaloo

nogmaals de vraag is het een nieuwe harde schijf ?

en heeft deze wel gewoon gewerkt voor deze problemen ?

nee net is de schijf die in de laptop zat.ik heb het nu zover begrepen dat setup de partitie (c:schijf) niet vindt dus dan vraagt hij om het stuurprogramma voor toegang tot de hare schijf te installeren maar die kan ik dan vervolgens niet vinden! en dan breekt alles af! gr kaloo

voor belangstellenden; IK HEB een xp installatie schijf genomen en die laten setuppen;bij xp zit er een formatteer functie op, dus die heb ik eerst gedraaid, daarmee was het euvel verholpen, want hij zette die xp er vervolgens goed op en daarna heb ik er W7 van gemaakt met de upgrade! bedankt voor adviezen! gr kaloo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan