W7 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukvsomeren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Ik heb gister een nieuwe videokaart (GTX460) en W7 home premium gekocht. Toen ik echter W7 geinstalleerd had, liep hij vast bij het welkomsscherm. Ik start hem opnieuw op, doe opstartherstel en kom nu gelukkig wel op het bureaublad. Ik ga het internet op om op youtube een filmpje te bekijken en net als de video laadt loopt hij vast. Er is geen waarschuwing, geen BSOD, de computer loopt vast EN START NIET UIT ZICHZELF OP. Dus moet ik met de resetknop de computer opnieuw opstarten. Toen dacht ik, misschien ligt het aan de kaart, dus ik doe de oude er weer in maar het heeft geen effect, de symptomen blijven hetzelfde. Ik doe de nieuwe videokaart er weer in, start hem weer op maar nu valt hij al uit bij het scherm waar je kan kiezen voor de BIOS. De computer start zichzelf nu wel uit zichzelf op. Dit hele verhaal herhaalde zich eindeloos.

Ik begrijp niet hoe ik dit soort problemen kan hebben met een compleet schone W7 installatie, helpmij a.u.b. :o

Je kan hem ook opnieuw installeren en kijken of er dan de zelfde fouten zijn.
Wat stond er op de laptop voor je er w7 op zetten??

de drivers van de vga kaart ook al geinstalleerd???:o

Ja.

Je kan hem ook opnieuw installeren en kijken of er dan de zelfde fouten zijn.
Wat stond er op de laptop voor je er w7 op zetten??

Er stond XP service pack 3 op. Het is trouwens een desktop.
Ik heb gister die nieuwe W7 er al 3 keer opnieuw opgezet, dat is het probleem niet.

Laatst bewerkt:
Hoi,
had je van tevoren Windows upgrade-advisor gedownload om te kijken of problemen zouden kunnen zijn of verwachten? Als je er niet meer inkomt dan heb je er nu niets meer aan natuurlijk.Geef eens wat specs van je pc b.v. hoeveel geheugen heb je welke processor enz.,heb je een 64-bits of een 32-bits versie gekocht e/o geïnstalleerd? Probeer eens of hij wel in veilige modus start (meestal F8)
Edit: dit riekt naar een geheugenprobleem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan