W7: Monitor standby na x-aantal minuten tijdens installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

GL65AMG

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
7
Beste mensen,

ik zit met een probleem. Het begon redelijk simpel en het liep uit op een ramp.

De laatste week merkte ik dat bijna ieder spel dat ik speelde afsloot na een half uurtje? 10 minuten? 2 minuten? Nou ja, het punt is duidelijk. Dus gisteren dacht ik laat ik eens mijn video kaart upgraden (Nvidia GT220). Ik wilde later nog XP installeren, omdat m'n pc dan wellicht normaal zou functioneren, maar W7 hield dit tegen met de melding: "dit programma wordt geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen" (logisch), maar toch moest ik het proberen. Achteraf wellicht niet zo slim.

Niks aan de hand, dacht ik.

De volgende morgen kon ik niet meer inloggen. Ik kreeg de melding: "de service user profile verhindert het aanmelden".....
Dit had ik al eens eerder gehad. Toen kon ik dat verhelpen door simpelweg op OK te klikken en het opnieuw te proberen, toen kon ik weer gewoon inloggen. Helaas was dit nu niet het geval. Het stomme was, dat ik wel gewoon kon inloggen in de veilige modus, dus ik snap het hele probleem dan niet maar goed. Dat is nu niet relevant.

Ik maakte alvast een backup op m'n 2e schijf in geval van nood. Later dacht ik, waarom niet opnieuw W7 erop zetten. Dus dat ging ik vanochtend proberen. Wat bleek nu: Na pak 'm beet 40% van de installatie gaat de monitor op zwart en gaat het lampje ervan knipperen (STAND-BY modus, dus...). Nu is het ook zo dat als ik de pc opstart en tot aan de taal-keuze van het installatie programma laat komen, dat de monitor na verloop van tijd ook standby gaat, dus het zal niet aan die 40% liggen.

Mijn vermoeden is nu dat de video kaart update de boosdoener is, maar ik ben geen PC expert dus ik fluister het maar:p

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

M.v.g.
GL65AMG (Ik weet het deze bestaat niet:()
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan