w7 of w 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

windows8lover

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2014
ik heet wel windows8lover maar wat is er nou eigenlijk beter windows 7 of windows 8?

groetjes windows8lover ook wel youpie123! :thumb:

Laatst bewerkt:
Prestaties van Windows 8.1 zijn beter dan die van Windows 7.
Ik ben alleen geen fan van die Metro-UI.

Welkom op Helpmij

UserInterface. De look en feel van wat je op je scherm hebt. In het geval van W8 zijn dat bijv de tegels. Dat is voor veel mensen even wennen...

Overigens is het voldoende je vraag één maal te stellen... ;)

Laatst bewerkt:
Ik werk zowel Windows 7 & Windows 8.
Persoonlijk vind ik windows 7 veel fijner werken.
Met Windows 8 mis ik heel erg de startknop (er word gespeculeerd dat deze terugkwam dacht ik?).
In mijn ogen is windows 8 puur gemaakt voor een touchscreen laptop / tablet.
Maar ik vind het niet geweldig werken, zal ook wel een kwestie van wennen zijn.

Hoi,

Ik werk met ze allebei.
Het hangt er vanaf wat ik doe met mijn pc. Soms is windows 7 beter, soms is windows 8.1 beter.
Als ik moet gamen gebruik ik liever windows 7. Anders liever een windows 8.1.
De tegels van windows 8.1 Vindt ik persoonlijk een dikke HOTTIE :D maar dat is mijn eigen mening.
Je moet er ook mee kunnen werken. De windows 8.1 staan nog wel paar kleine foutjes in die dat ik persoonlijk vindt, die dat er uit mogen. Maar voor de rest is het een goed besturings stysteem.

:( Zelf vind ik W8 erger dan windows Vista ...

En, met Metro Ui ( Metro UI CSS ) MooFz bedoelt dat lijkt op W8 een reeks stijlen om een ​​site te maken sap ik ook niet hoezo noemt hij Metro Ui :(

Quote op :

windows8lover
?
IK SNAP JE NIET wat is metro-ui
:D Jouw nickname is windows8lover, en jij vraagde welke windows beter is ???
toch een beetje raar, is het niet zo dat maak niet uit wat voor tip of antwoord je hier krijgen zal, dat je al lang geleden besloten hebt en wel antwoord weet ??

Laatst bewerkt:
En, met Metro Ui ( Metro UI CSS ) MooFz bedoelt dat lijkt op W8 een reeks stijlen om een ​​site te maken sap ik ook niet hoezo noemt hij Metro Ui :(

Nee hoor Royonix,

De UI van Windows 8 heet Metro-UI.
Die van Windows 7 heet Aero-UI.

Een U(ser)I(nterface) is de front-end van het besturingssysteem. Dus eigenlijk alles wat je ziet is de UI.

Linux is beter :)

Windows 8

Het is slechts een kwestie van tijd voordat Microsoft besluit het een wel beschikbaar te maken op windows 8 en niet op windows 7. (zoals ook gedacht werd van direct x 12).
Daarbij komt dat , als je er echt zo'n probleem van wilt maken, je de startknop gewoon weer terug kan krijgen.
De "Modern ui" hoeft u nooit te zien als u dat niet wilt.

@Windows8lover : op het W W W zijn duizenden artikelen, meningen, vergelijkende testen te vinden, om nog wat concreter te zijn : zo'n 489 miljoen hits................... Klik

Laatst bewerkt:
Linux is beter :)

Ik gebruik ook voornamelijk Linux-varianten.
Echter is het niet per sé "beter".
Voor spellen is Windows nog steeds beter, meeste devs brengen helaas niets uit voor Linux.
WinE werkt ook niet altijd goed.

Linux is wel stabieler en heeft betere performance :P

Wine werkt redelijk goed, zeker als je een front-end als playonlinux gebruikt.

Ook zal steam hier wel verandering in gaan brengen :D! Ik heb nu al bijna 200 steamgames op linux! (waaronder metro en the witcher)

Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Heb je vraag verplaatst van de hardware naar de windows sectie. De vraag komt daar beter tot z'n recht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan