W7 onderzoeken op fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ahmad1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Ik krijg de indruk dat W7 niet meer volledig perfect werkt. Kleine dingen in diverse andere programma's werken soms niet meer perfect.
BV in Exel het sorteren van gegevens.
Het systeem wordt wekelijk onderhouden, schoongemaakt en het register nagelopen.

Ik wil nu onderzoeken of er dingen in W7 zijn die gecorrigeerd kunnen worden voordat ik alles er afgooi de C-schijf schoonmaak en alles er opnieuw op ga zetten.:mad:
Ik heb nog al wat verschillende programma's waar ik toch regelmatig werk.

Wie heeft een goed suggestie :o

alvast
Ramon

Bedankt voor het me denken

Op De Ckdsk krijg ik geen fout melding. Bij de eerste oplossing kom ik bij een site waar ik wel een check kan uit voeren maar dan moet ik het programma kopen om de wijzigingen uit te brengen.
Ik wil best het programma kopen maar omdat ik register vaak met CCleaner onderhoud weet ik niet of echt iets extra's uitvoert.
Ik heb ook nog Norton360 geïnstalleerd.

alvast bedankt voor de reacties :thumb:

Alles duurt wat langer bij me

Wachtdog

bedankt voor je melding maar omdat ik helaas niet meer zo snel ben als vroeger (hersenbloeding gehad) kan het soms weken duren voordat ik verder kan met de oplossing.

Alle goed voorstellen uitgeprobeerd maar die hebben niet het resultaat gebracht wat ik had gehoopt.
Ik de komende maanden ga ik toch de c schijf formatteren en van voren beginnen met een schone installatie van W7.

Dat is veel werk en met alle programma's die ik gebruik ben ik daar wel een paar weken mee bezig ik moet dus goed mijn tijd kiezen om dit te doen.

Ik kan natuurlijk elke hulp hoe dit het beste te doen gebruiken.

met vriendelijke groet,

Ramon:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan