W7 Opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikekomen

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Hallo Helpmij.nl

ik zit met een heel raar probleem...

als ik mijn computer opstart (besturings systeem windows 7)

zie ik het windows 7 logo wel verschijnen maar in een hele raare vorm

als dit verschijnt wil mijn computer verder niet meer opstarten en is het onmogelijk om in het bios te komen !

het probleem doet zich echter niet elke keer voor als ik mijn computer opstart:confused:

heeft iemad hier ook mee te maken of heeft Iemand hier een oplossing voor laat het dan even weten ;)

Mgv M.komen:thumb:

Dag Mike,

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Doet zich ongeveer eens in de twee weken voor. Het delen van bestanden en printers op mijn netwerk heb ik al uitgeschakeld, maar het probleem blijft bestaan. Zelfs als er hier maar 1 pc aanstaat gebeurt het. Na de "koude herstart" wordt er een hersteloperatie opgestart. Na afronding start w7 weer normaal op.

Zie http://www.automatiseringgids.nl/it...tchronde-laat-windows-7-bug-onaangeroerd.aspx

Een probleem dat zich voordoet in Windows 7 en Windows Server 2008 R2 is echter niet opgelost na deze patchronde. De kwetsbaarheid levert mogelijkheden voor een 'denial of service'-aanval. Het probleem zit in het protocol dat het delen van bestanden en printers mogelijk maakt. Een aanval ontregelt de machines zodanig dat alleen een koude herstart uitkomst biedt. Volgens Microsoft kan de pc niet worden overgenomen door gebruik te maken van het lek. Het softwarebedrijf zegt nog te werken aan de oplossing van het probleem dat al begin november :evil: werd gemeld.

Afwachten dus...........:o

Groet, Pieternell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan