W7 programma start op achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

HermanKteP

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2011
Berichten
5
Wanneer ik een programma start, dan komt deze regelmatig achter een al geactiveerd scherm te staan. Weet iemand hoe ik dit structureel op kan lossen. Nu ga ik naar CTRL+ALT+DEL => Taakbeheer starten => het betreffende programma selecteren => rechtermuisknop en maximaliseren. Dit werkt prima, maar ik wil graag dat het programma in 1 keer op de voorgrond opent. Ik start het niet voor niets op.
Onder xp en Vista geen last mee. Alleen bij W7.
Het probleem zit hem echt in W7 want ik heb hetzelfde probleem op meerdere pc's.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Ik heb effe wat zitten proberen maar elk laatst gekozen programma opent als voorste venster,kun je die programma's dan alleen in taakbeheer zien?
niet op je taakbalk dan?
welke programma's open je dan samen?
 
Heb jij Desktop programma's? Denk aan Google Desktop, ObjectDock o.i.d.?
 
Het programma komt wel ik de taakbalk te staan. Wanneer ik hierop klik dan gebeurd er niets. Dan is de mogelijkheid om via taakbeheer het programma toch op te starten.

Ik heb het probleem ook wel bij het installeren van een nieuw programma.

Ik werk hoofdzakelijk op een desktop, op mijn laptop heb ik Vista nog staan en daar heb ik geen last.
 
Omdat dit probleem niet zo vaak voorkomt, is 'n oplossing op basis van deze info moeilijk te geven. Daarom wil ik je vragen eens in de logboeken te kijken.
[windowstoets+r] -> typ: eventvwr.msc
Kijk hier voor meer info.
 
Naar welk logboek moet ik naar kijken en waar ben ik ongeveer naar op zoek?
 
Ik zal het weekend wat dingen gaan proberen. Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Wat ik ontdekt heb is het niet zo zeer bij het openen van een programma, maar meer bij het installeren van een programma. Is hier een oplossing voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan