w7 recoveryschijf (D) loopt vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liede

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2013
Berichten
2
Van mijn laptop met w7 loopt de recoveryschijf langzaam maar zeker vol,
2,37 gb vrij van 14,3 gb. (C-schijf is 157gb vrij van 218 gb),
Maar ik begrijp het niet, als ik de recoveryschijf open dan heb ik een herstelpartitie (4.00 kb, 1 bestand, 3 mappen)
en een HPSF_ Rep map (4.00 kb kladblok)
Aan de herstelpartitie mag ik niet komen, dat snap ik maar waar zijn al die gebruikte gb gebleven, waar zitten
die in ?
En de 2e vraag is hoe kan het vollopen (ik doe er niets mee, vanaf begin ook nooit iets mee gedaan)
en 3e vraag is valt er nog iets op te schonen en zo ja, hoe ?
Hoop dat er iemand is die een begrijpelijk antwoord kan geven want zo'n techneut ben ik ook niet/
gr. Liede
 
Laatst bewerkt:
Zjegger, bedankt voor je reactie maar ik heb nog nooit een backup gemaakt dus daar
kan het probleem niet in zitten (lijkt me) maar als ik de link gebruik dan loopt op een gegeven
moment het voorbeeld scherm in de link niet meer synchroon met wat ik op het scherm krijg
en wat ik ook probeer, het voorbeeldscherm in de link krijg ik niet.
Tja, dan weet ik het ook niet meer. Dus helaas probleem niet opgelost maar toch bedankt voor
je reactie, gr. Liede
 
Kopieer de link naar een stick en probeer het op een andere pc. In de link staat toch echt de oplossing voor je probleem ook al heb je in het verleden nooit back-ups gemaakt.
De recovery, die wss door de fabrikant gemaakt is om evt. je OS naar fabrieksinstellingen te herstellen, is wss met vreemde data besmet die daar niet thuishoort en er per ongeluk op is gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan