W7 vriest tijdens opstarten netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

SlisheR

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Goedendag,

ik zit met een probleem waar ik niet mee uitkom. Het is namelijk dat Windws 7 vriest wanneer ik de computer aan zet en er een poging wordt gedaan om op het internet te komen. Ik heb niets nieuws geinstalleerd, niets nieuws aangesloten of dergelijke.. het is plotseling begonnen. Ik heb hier eerder ook al last van gehad maar toen was de oplossing om via velige modus een andere driver aan te geven aan de (on-board Realtek) netwerk kaart. Nu blijft hij vriezen, het maakt niet uit welke driver ik ervoor kies.
Ik heb ook geprobeerd de nieuwste Realtek W7 32&64-bits drivers te downloaden en te installeren op beide W7 en x86 en x64 (ja, ik heb de computer meerdere malen geformatteerd). Als ik nou de internet kabel eruit trek of de device uitschakel doet de computer het perfect. Het is heel raar omdat ik er zeker van ben dat dit geen memory, CPU of moederboord probleem is.

Met vriendelijke groeten.

Heeft mijn tante ook gehad. Heb een hoop geprobeerd en niks gevonden. Maar daarna heeft ze de stekker er voor 15 minuten uitgehaald. Daarna werkte het weer

Het was dus toch een BIOS-gerelateerde probleem. Heb zitten knoeien met de IRQ instellingen en ben er uit kunnen komen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan