W800I Gps functie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Heeft de Sony Ericsson W800I (walkmanphone) ook een gps functie? Ik zie veel reclames waarin dat staat maar ik vraag me af of het ook zo is want mij is het niet gelukt dat op mijn mob. te krijgen, oa omdat er wordt gezegd: "zet de gps functie aan". Waar zit die dan? Of heeft mijn mob. die uberhaupt wel?

op internet wordt dat gezegd als je een gps programma wil installeren voor dit type maar ik begin me dus af te vragen of dat er wel op zit

en hoe doe je dat via bluetooth? Ik neem aan dat dat een programma is?

Laatst bewerkt:
Bluetooth
Een standaard voor draadloze communicatie over afstanden - afhankelijk van de klasse - van 10 tot 100 meter. Bluetooth wordt veel gebruikt bij mobiele handappraten zoals gsm-telefoons en pda's.
Bron:
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3

Het is dus een draadloos systeem in je mobiel, waarmee je met ander bluetooth apparaaten kunt communiseren. Onder andere GPS, bestanden uitwisselen met een ander mobiel of via een Bluetooth dongle op je pc bestanden met de pc uitwisselen.

dat snap ik ;) maar ik vraag me af ik wil graag gps op mijn mob. hoe pak ik dat aan dan zal ik eerst gps via bluetooth moeten fixen, hoe doe ik dat?

Je zal dan een GPS ontvanger moeten aanschaffen.

ooh dats dus gewoon piece of hardware wat ik weer voor veel geld moet aanschaffe omdat die gasten meer en meer geld willen ok. en dan moet ik het ckr ook laten installeren omdat ze nog meer geld willen :p :evil: :mad: :eek:

Als je de GPS ontvanger hebt, dan kun je de mobiel via bluetooth de GPS ontvanger laten zoeken en laten connecten(Paarvorming).

maar die moet ik in mijn tel laten zette begrijp ik

Zover ik weet heeft de W800I geen gps functie hoor

dat heb ik begrepen ja ;) maar er is een bluetooth hardware stukje wat ik erbij moet laten inbouwe, iemand suggesties voor goed merk, en bij welke winkels kanik dat krijge?

i know maar waarmee ik de gps ontvang via bluetooth moet ik kopen, alleen de vraag is waar en enige goede merken?

Bluetooth heb je al in je telefoon, dat kun je zien aan de specifiaties, die in de link van mij staan.:)
Een GPS ontvanger kun je bijvoorbeeld bij Dynabite kopen, maar ook bij van die telefoon winkeltjes of de Zwarte markt in Beverwijk. Ik heb zelf de Qstarz BT-Q800.
http://www.qstarz.com/products/bt-q800.aspx

Laatst bewerkt:
i know maar waarmee ik de gps ontvang via bluetooth moet ik kopen, alleen de vraag is waar en enige goede merken?

maar zelf dan, volgens mij kan je geen gps SOFTWARE installeren op de telefoon?!

Edit: ik heb hem zelf ook

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan