W800I Gps functie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is 1 software pakket waarmee je een navigatiesysteem van je GSM kan maken. (www.nav4all.com), maar hij haalt de route informatie via GPRS binnen (Kost geld dus). Schijnt goed te werken.

Je moet gewoon een bluetooth GPS ontvanger aanschaffen welke je "paart" met je w800i. Daarna in het programma je GPS ontvanger selecteren en voilla.

@Iemand hierboven over geldklopperij: De telefoon heeft simpelweg geen GPS ontvanger ingebouwd. Lijkt mij vrij logisch eigenlijk...

gps, je moet een java file (*.jar) op je tel zette en dan vraagt ie installeren etc. maar hoe pas zo'n ding in je telefoon?:eek: of moet ie niet in je telefoon?

Je kan wel software installeren op je telefoon.
Deze zal je wel eerst moeten aanschaffen natuurlijk
als je de software hebt kan je het makkelijkste via de computer met Bluetooth of met een kabel(is wat sneller :p) op je telefoon zetten dan kan deze software geïnstalleerd worden.
Bij bijvoorbeeld TomTom wordt er vanzelf gevraagd naar de GPS-ontvanger.
deze moet dan aanstaan & gekoppeld zijn aan je telefoon met Bluetooth.
Als de software dit eenmaal gedaan heeft kan je lekker makkelijk je routes laten uitleggen onderweg :D :thumb:

Of dit allemaal wel op je telefoon past ligt aan het geheugenkaartje wat je erin hebt.(32 MB,64,128,256,512,1024 of nog meer)(als je maar 32 MB hebt zal het niet makkelijk gaan denk ik.)

Laatst bewerkt:
volgens mij begint het te dagen, dat apparaatje (gps ontvang dinges) koppeld zich via blauwtand en dan ontvangt hij gps, daarvoor meot ik uiteraard wel wat ruimte hebben maar dat heeft deze tel wel (64 mb internet 512 extern) :) bedankt voor al jullie reacties. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan