waa kan ik een msn chat bot vinden voor triavia

Status
Niet open voor verdere reacties.

kitt_2003

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
Berichten
5
hoi hee ik zoek een bot maar ik kan hem niet vinden mijn internet verbinding 28,0/kb
 
ik ben een msn guru :p op msn chat ben eigenaar van drukste chatbox op tieners msn chat NL. Wat jij zoekt is een script met trivia ingebouwd is te downloaden op http://www.techgear007.net niet nederlandse maar engelse als je nederlandse wilt moet jezelf maken tenzij je gelukt hebt en iemand jouw een zelfgemaakte stuurd...


En dat staat echt niet op een mess.be site,Mods deze vraag hoort eigelijk bij mIRC want een msn chat mirc trivia script zoekt diegene eigelijk...

Ik heb een zelfgemaakt scripts voor men drukke chatroom (soms wel 150 mensen). Die kickt bij flooden reclame schelden en allerlei soorten floods, en ook teveel emoties + zit trivia ingebouwd met 1200 vragen en als de room disconect krijgt recreat ie hem automatisch en daarvoor heb ik apart script een split die split de room continu zoda ik de drukste room ook houdt want er zijn vaak oorlogen op msn chat vooral bij tieners maar ik versla ze allemaal :p
 
Laatst bewerkt:
een ik zou wel iutleg wilen hebben

nou ik praate is tegen een bot kwam er dit te staan <i><b>ik ben een bot</B></i> hoe dpe ik dat
 
kijk dat moet je nou zelf maken en doen of downloaden op techgear007.net

En uitleg kan ik niet geven die dingen zijn van elkaar te verschillend elk script is anders.... en het is nogal ingewikkeld! voor mensen die er nooit wat mee hebben gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan