Waar batterij kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Weet iemand een website waar ik een degelijke batterij voor een degelijke prijs voor mijn Dell laptop kan kopen ?

Bedankt voor de tip.
Ik heb inderdaad de accu nodig.:D

De batterij heeft wel een mindere capaciteit (4400mAh, i.p.v 5200), waardoor de laptop dus minder lang mee zal gaan (qua batterijtijd)

[edit] Negeer bovenstaande, ik zat naar de verkeerde accu te kijken O.o, de batterij die jij zelf aangaf heeft meer kracht (4400 i.p.v 4100)

Wel ken ik het bedrijf niet, dus daar zou ik nog wat onderzoek naar doen :) (hoe zijn ze met terugsturen e.d)
[/edit]

Laatst bewerkt:
Het is niet slim om een nepbatterij in je laptop te doen als je niet zo veel verstand hebt van de accu's.

Overigens moet er bij amazon rekening mee gehouden worden dat de prijzen in ponden zijn dus elke prijs moet je 25% bij optellen (prijs * 1,25) om het bedrag in euro's te krijgen. en DAN nog eens de verzendkosten.

Verzendskosten zijn gratis naar Nederland. Plus het veelal goedkoper dan in de Nederlands web winkels.

@mastermindzh:

Ik zie ze er ook al staan voor een euro of 30...

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een batterij zoekt en je wil een goedkope oplossing dus niet de orginele kijk dan op http://www.amazon.co.uk/
Zou ik, zeker bij een Dell laptop, niet doen. Die krengen kunnen behoorlijk kieskeurig zijn. Ik heb wel eens een 'universele' lader op een Dell laptop geprobeerd, voltage etc. klopte allemaal, maar mooi dat het ding niet werkte.

Niet te geloven voor 25 euro.
Kan wel eens een gokje wagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan