waar downloaden van outlook express ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Weet iemand hoe en waar ik outlook express opnieuw kan downloaden?
Ik heb er problemen mee en is waarschijnlijk beschadigd.

Zat ie niet bij je computer ? Hoe kom je er aan ?

Ik denk niet dat je hem kan / mag downloade (of die vraag stellen)

Outlook express 6 is te downloaden in combinatie met Internet explorer...

Je kunt het hier downloaden

Geplaatst door Jappie-zland
Zat ie niet bij je computer ? Hoe kom je er aan ?

Ik denk niet dat je hem kan / mag downloade (of die vraag stellen)

Internet Explorer en Outlook Express zijn in prenciepe gratis als je Windows hebt... Je kunt hem dus ten alle tijden legaal downloaden...

ALS je windows heb (legaal) en dat weet je niet van de vraagsteller

Geplaatst door Jappie-zland
ALS je windows heb (legaal) en dat weet je niet van de vraagsteller

Nee maar in dat geval kan je geen enkele vraag meer beantwoorden omdat je niet weet of hij/zij illegale software gebruikt...

Geplaatst door terbeest

Nee maar in dat geval kan je geen enkele vraag meer beantwoorden omdat je niet weet of hij/zij illegale software gebruikt...

inderdaad, zo ver denkt niet iedereen, ik doe maar vmbo:D

Denk je echt dat ze gaat zeggen: "Nee mijn Windows is zo illegaal als de pest... BSA kom maar eens kijken ik woon in enz enz"

Ik denk dat je er maar vanuit moet gaan dat alle vragen over legale software gaan tenzij het er anders staat (en dan moet die poster of in ieder geval de post zelf gebant worden)

Okee, mee eens
We kunne niet na gaan of het legaal of illegaal is dus moete we er maar vanuit gaan dat het legaal is.

Nu weer ontopic

Het is niet aan ons om te bepalen of iemand zijn windows al dan niet legaal is!

Dus nu weer back ontopic

Neey okey, maar de vraagsteller heeft geen intresse meer volgens mij

jawel, ik heb zeker nog interesse maar ik moest onverwachts gaan werken voor 4 uur.
Nu het laatste nieuws : ik heb internet explorer 6 al opnieuw gedownload bij microsoft maar mijn probleem blijft bestaan.
Ik weet niet hoe het komt.
Mijn verwijderde items van hotmail kan ik wel verwijderen maar die van skynet (mijn provider, adsl) kan ik niet verwijderen.
Of zou dit aan skynet liggen ? Is dit mogelijk ?

ff voor de duidelijkheid: Skynet is je provider en daar heb je een pop-box of Imap?

Ervan uitgaande dat je een pop-box daar hebt: dat kan dus niet aan hun liggen... Aangezien jij je mail zelf binnenhaalt en dus zo kan verwijderen... Heb je misschien een virusscanner of je beveiligings instellingen hee hoog staan ofzo?

Meer uitleg over je probleem graag, dan kunnen wij je makkelijker helpen.

Wel, sorry (er zit nu een nachtje tussen), ik kan mijn verwijderde items in outlook express niet meer verwijderen. Deze van skynet. Mijn andere emailaccounts bijv van hotmail kan ik wel verwijderen.
Er zitten er nu al een paar honderd in en ik zou ze graag kwijt willen.
Ik heb al internet ex 6 opnieuw gedownload, office xp opnieuw geïnstalleerd enz maar niets mag tot nu toe helpen.

Er komt op : kan de berichten in map verwijderde items niet verwijderen , er is een fout opgetreden. Ik kan dan enkel ok klikken en verder is er geen specifieke foutmelding

Je kunt proberen om het bestand waarin de verwijderde items worden opgeslagen te verwijderen.

Wel even een backup kopie maken zodat je het altijd weer ongedaan kunt maken mocht er iets mis gaan...

Ga naar C:\Documents and Settings\Jouw inlog naam\Local Settings\Application Data\Identities\{79D9CEAC-8DD0-49C1-B2D8-A577981DFC18}\Microsoft\Outlook Express\

De map application data is standaard onzichtbaar, dus je zult even onzichtbare bestanden bekijken aan moeten zetten.

Kopieer het bestand Verwijderde items.dbx naar een backup map en verwijder het daarna...

Als het goed is moet het nu weer werken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan