waar haal ik flash vandaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ecross

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
hallo,

ik ben al een tijd bezig met websites maken in html en php en nu vond ik het leuk om ook flash te leren. Ik ben begonnen met wat tutorials lezen maar ik heb geen programma op mijn computer staan waar in ik flash website's kan maken. Dus: waar haal ik zo'n programma (gratis) vandaan? (ik bedoel dus niet een of andere generator)

doei

Laatst bewerkt:
Adobe Flash is een betaald pakket, je kan wel een gratis proefversie downloaden. Een goedkoper Flashprogramma is Swish.

ik heb die adobe flash dinges geprobeert alleen als ik hem eindelijk gedownload heb en hij eindelijk klaar is met instaleren zegt hij zoiets (ik weet het niet precies meer en anders moet hij weer helemaal opnieuw instaleren):
er is iets mis gegaan, sommige dingen zijn niet geinstaleert.
start de computer opnieuw op en sluit alle processen (of taken weet ik niet meer) en probeer het dan opnieuw. Hoe komt dit?
is er verder nog een echt gratis programma?

Ik zou de instructies op het scherm opvolgen, het zou gewoon moeten werken. Voldoet je computer aan de systeemeisen: genoeg schijfruimte, geheugen, enzovoorts?
Voor zover ik weet is er geen gratis Flash programma.

ik heb gedaan wat er stond en toen had ik het zelfde probleem dus ik klikte op "meer informatie over dit probleem" en daar stond dat het de volgende fout was:
adobe flash cs4 payload langpack (nl_NL)
fout:
error 2.
dus ik heb op deze fout gezocht en ik vond het volgende forum
http://forums.adobe.com/thread/28521
alleen ik heb geen vista maar windows xp kan het dat dit ook bij mij fout gaat?

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet. Als je er niet uitkomt kun je hulp vragen bij Adobe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan