• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waar in overzicht naar draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janbryan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Goedeavond,

Stel je voor, ik heb een werkblad waar ik alle gegevens weergeef die ik opzoek vanuit andere werkbladen. Nu heb ik ook een werkblad met een draaitabel. Is het mogelijk dat als ik een waarde opgeef in mijn "overzichtblad" deze waarde wordt opgezocht in de draai tabel (rapportfilter). Ik bedoel net als vert zoeken, alleen de waarde plaatsen in een draaitabel.
De gegevens die dan staan in de draaitabel copieeren naar het gegevens blad.
Het is namelijk zo dat ik bij kentekens, gaat hier namelijk om een bestand wat ik wil bouwen voor wagenparkbeheer, vaak meerdere incidenten of bekeuringen heb staan die ik in het overzichtblad wil krijgen.
Soms heb ik dus bij een kenteken 4 schade meldingen en deze wil ik dus in het overzichtblad hebben.
Is het ook mogelijk, als ik een berijder wijzig, de oude regel ergens wordt opgeslagen en ik deze ook kan terug halen zodat ik kan zien wie vorige berijders waren?
Veel vragen, maar ben er al bijna mijn kerstvakantie mee bezig :-( en weet het niet meer.:cool:
Alvast bedankt voor de hulp

welkom op het forum,

misschien dat je even een voorbeeldbestandje van wat je nu al hebt, ontdaan van gevoelige info, kunt plaatsen.

een voorbeeld zegt meer dan duizend woorden.

je zult zien dat je geholpen gaat worden.

met vriendelijke groeten,

Oeldere

@Janbryan "Is het mogelijk" zegt niets over je probleem. Topictitel aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan