waar in php leren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Ik heb een goed boek maar waar moet ik php in leren hebben jullie er een programma voor?

Hmm als het een echt goed boek is staat dat er ook allemaal in! :)

Je kunt php downloaden en ermee spelen.

Maar omdat je php programma's alleen kunt draaien op een server, moet je dat ook installeren. En dat zit dus allemaal al in een pakket!

En om de PHP code in te typen kun je Kladblok gebruiken, maar ik raad Notepad++ wel aan.

Op w3schools.com kun je er mee spelen. Goede tutorials ook.

bedankt

Bedankt maar met die php site lukte het me niet en van een ander forum heb ik als advies php disigner 7, ik heb het geinstaleerd en er is volgens mij geen server nodig, want hij doet het gewoon en ik ben al begonnen, en dat boek was trouwens ook naar die site verwezen.
dus als iemand dat ene programma wil uit leggen van die link van php die hier boven staat wil ik die nog wel proberen.

welk boek

het was een bieb boek maar ik ben gewoon maar weer met html gebruiken ik vind php noch iets te moeilijk voor een 14 jarige....:p

Pffft :P Harder proberen. Ik maakte 2d games in DIV toen ik 12 was. Ik ken iemand die op zijn 12e games maakte in assembly. Dát is pas moeilijk :P

gelijk

je hebt helemaal gelijk ik ga maar door met leren want het kan best nottig zijn..
naja ik ben wel nu met veel dingen bezig:
1 samp server
2 game website
3flash
4 4website's onderhouden
5 een webshop maken.
......
en nog wat

het word een beetje veel:rolleyes:

maar ik werk nog hard hoor met wat talen dus ik ga nog proberen om php in de gamewebsite te verwerken.

haha lekker veel:confused:
en dan nog me andere hobby modelbouw:P

maar je hebt gelijk gewoon doorleren.
ps. ik ben net 15 dus nog een reden om door te gaan(*toen ik php leerde was ik 14)

:thumb:thanks

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan