Waar is de code gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lonssie

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hallo,

Ik heb een BindingNavigator:
bindingnavigator.jpg

Wanneer ik dubbel klik op het Save icoontje zie ik de code die daarbij hoort. Deze kan ik kopieëren en achter een 'eigen' Button zetten.

Bij het 'Add' en het 'Delete' icoontje staat geen code. Waar zou ik deze kunnen vinden?
Of als dit niet mogelijk is: hoe zou ik een Button zich kunnen laten gedragen als de Add of Delete knop? Is zoiets misschien in te stellen bij Properties ofzo?

Alvast bedankt

Er zit niet een specifieke code achter de add/delete zoals ik kan zien als je een nieuwe bindingnavigator erin zet.
Als ik een bindingnavigator toevoeg dan zie ik standaard geen 'save' knop staan. dus die code zou dan al door jou zelf of door een ander toegevoegd moeten zijn

Dus als ik het goed zie, dan zal je die code gewoon zelf moeten schrijven.

Een bindingNavigator krijg ik automatisch wanneer ik een dataGrid op een Form sleep. Ik denk dat daardoor de code achter de Save-Button dan automatisch geschreven word.

Dat iemand anders hier die code voor mij geschreven heeft lijkt me sterk. Als er hier stiekem toch iemand rondloopt die iets van C# afweet dan mag ie best even meewerken aan mijn opdracht :evil:

Als iemand code weet voor een 'Add' of 'Delete' functie dan hoor ik dit graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan