Waar is de resolutie naartoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snah25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Berichten
2
Ik heb een laptop van Medion. Een paar dagen geleden besloot ik om windows opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan met de recovery disk 'Micorsoft Windows XP Media Center Version 2005'. Windows lijkt na de installatie op het eerste zicht goed te draaien, maar de beeldschermverhoudingen kloppen niet meer. De laptop heeft een scherm van 15,4" of dus 1280x800 pixels. Ik wou bij de eigenschappen van het beeldscherm (onder instellingen) de resolutie naar die verhouding verschuiven, maar daar kan ik enkel kiezen tussen 800x600 (alles veel te groot) of 1024x768 (alles horizontaal uitgerokken). Bestaat er een mogelijkheid om daar de beelschermresolutie toe te voegen die ik nodig heb (de 1280x800 dus)? Alles heeft vroeger perfect gedraaid wat betreft het beeldscherm, dus ik zie niet in waarom dit nu plots niet meer zou gaan.

Bedankt!
 
Zijn ook alle drivers weer correct geinstalleerd?
 
Hoe kan ik dat zien? Ik heb nog een recovery disk voor microsoft works en een application & support disk. Enkel de recovery disk voor xp heb ik gebruikt.

EDIT: Het lijkt inderdaad zo dat er nog dingen ontbreken. De pc herkent ook al geen audioapparaat meer. Ik kan geen geluiden of video's afspelen. Wat doe ik best nu?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan