Waar is het startmenu gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Hallo lezers,

mijn laptop heeft problemen. De laatste tijd ging het afsluiten en opstarten niet vlekkeloos. Maar nu krijg ik na opstarten alleen nog een zwart scherm met een muisaanwijzer te zien.
Geen startmenu dus.
Bij het opstarten krijg ik wel eerst het openingsscherm te zien waar ik kan inloggen. Dat ziet er normaal uit.
Maar het lijkt wel of Windows niet goed afsluit, want bij het opstarten krijg ik de mededeling: Windows hervatten !!

Via taakbeheer kan ik alle programma's die op mijn bureaublad staan wel openen. Zelfs het internet.

Ra ra .... wat zou er aan de hand zijn ??

Oplossingen zijn zeer welkom want de leverancier werkt niet in het weekend.

Hartelijke groet van Janneke

probeer dit:

Ga naar taakbeheer, klik aan 'Nieuwe Taak' en typ in 'explorer.exe' zonder de haakjes.

Gr Martijn

Reactie Vista: kan het bestand 'explorer.exe' niet vinden. Controleer of u de naam juist heeft gespeld. :confused:

Helaas ..... (maar dank voor de reactie).

Janneke Molenaar

Dat is dus de fout!!!!!

Windows HOORT explorer.exe te hebben dus je moet windows opnieuw installeren.

De vraag is natuurlijk waar zo'n bestand ineens gebleven is. Ik heb zelf niets gewist.
Dank voor je antwoord.
Windows opnieuw iinstalleren is niet mogelijk omdat de cdrom niet wordt opgestart.
Ik moet dus toch maar geduld hebben tot de helpdesk van Dell me kan adviseren.
Nogmaals dank voor het antwoord.
En vrolijk Pinksteren.

Janneke

Waarschijnlijk komt het door een virus die jouw of je software niet is opgemerkt.

Je moet inderdaad even wachten wat hun vertellen. Laat je het ons/mij weten of het gelukt is?

Dankjewel en jij ook een vrolijk Pinksteren!

Groeten,
Martijn

Vandaag inderdaad opnieuw Windows Vista geïnstalleerd :evil:
Het advies hierboven klopte dus wel.
En ik ben van de straat zeg. Wat een hoop instellingen heeft een mens.
Hierna geen Vista's en Windows meer. Het wordt een Appel. Een verse, zonder blauwe schermen.

Nou ja, toch nog een hartelijke groet

Hallo,

Fijn dat je terug bent van vakantie, leuk gehad? Maarja, komt niet aan bod:P

Even bij het onderwerp:
Apple is zeer goed, ik weet wel dat je eraan moet wennen, maar Apple heeft minder bug's dan Windows!

Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan