Waar is mijn email

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D Maar dan moet je dus bij account instellingen en verder bij, gebruikers naam en account naam instellingen aangeven jouw adres zonder spatie !
 
Zit het 'm ook niet in de grootte?
Dit i.v.m. beperkte opslagcapaciteit.
 
Royonix, het is een nieuwe computer en de instellingen zijn door KPN gedicteerd aan de telefoon en vanmiddag door de helpdesk gecontroleerd...dus dat is het niet.
En Manamana: dat zou fijn zijn...ik heb nog wat mensen aangeschreven om me iets te sturen maar die melden zich tot nog toe niet.
 
Ja dank je en het is dus wel aangekomen, ..net als de mail van een kennis vanavond...maar van een andere kennis dus weer niet...zucht...
 
Dus hier kun je je aanmelden. Klikje

Ik ben maar gewoon aan het proberen he. :D

Maar wel serieus natuurlijk.

Als die aanmelding lukt heb je dan ooit mails verstuurd vanaf dat account.

Ik denk namelijk dat je profiel in Windows Live mail profiel corrupt is. En dat je daar iets aan moet doen.

Ik ben nu weg biertje drinken met vrienden. Tot morgen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi theaver ( alweer :D )

Je praat nu in eens over windows live-mail ?? maar dit heeft helemaal niet met planet en gmail instellingen enz ..

Als je beheren planet en gmail adres accounts wil, daar->voor, zijn ze ook andere oplossingen beschikbaar en te doen enz..
En dit heeft nu niets te maken of PC nieuw is of oud :(

Oke als jij nu problemen met ontvangen en of verzenden bij windows live mail hebt, heb jij instellingen nagekeken of die mail systeem als standaard mail client ingesteld is ??
mm6gkg.gif
( Kijk Screenshot onder ! ) ..

ScreenShot028.jpg <<-- Bedoeling is dus dat jij moet een POP-account adres toevoegen en als standaard die ook instellen ( ! ), ALS je Planet adres mails ontvangen wil? maar twee tegelijk account's kunnen ze niet bijv. Gmail ook en andersom ..

Om alle mogelijke account's zoals Planet / windows live en alle aliassen enz..( ik heb ze ongv. 7/ 8 stuks :D ) beheer ik en alle post ontvang ik IN of UIT privé of niet ( ontvang ik gewoon altijd alles lees ik en zie ik ze ! )
die beheer ik al jaaren alle ook nog via mijn handige Pop Peeper app ..
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden is mijn laptop ( met windows 7)gecrached ( ik heb er wijn over gegooid en daar kon ie niet tegen) , ik had daarop windows live mail met planet.nl en gmail.com . Ik had nog een oude computer( windows vista) en kreeg daarop mijn mails binnen , maar merkte al gauw dat ik in planet lang niet alles binnen kreeg wat wel binnen zou moeten komen, reclame achtige berichten kwamen wel, post van mijn vrienden niet,hoewel zo af en toe weer wel...........
en
tverkerk at planet.nl
Hmmmmm das toch geen live mail...
Daar kan ze uiteraard ook problemen mee hebben, maar dat is dan een ander probleem, tenzij je mogelijk trojans erop hebt zit, maar het was een nieuw schoon systeem ...
Laten we die live mail los bespreken van planet mail, open er een nieuw topic over, want dit loopt allemaal door elkaar....
 
Windows Live Mail daarin voer je gewoon accounts van een provider op hoor, andre@home!
 
Ja... daat weet ik wel... maar ze schrijft ook dat er problemen zijn met het ontvangen van mail op het planet account...
Als alles direct naar een microsoft account geforward wordt en "kopie op de server" staat uit... dan is hert logisch dat planet.nl leeg blijft..
Hoe zij nu exact haar mail afhandelt, gescheiden voor planet en de MS accounts lijkt nog niet duidelijk.... (of ik lees het verkeerd... kan....)
 
Ze heeft mijn testmail ontvangen zie #25. Dus zover zo goed zou ik dan zeggen. Kennelijk gebruiken anderen die haar ook willen mailen haar planet @. Is dat een logische verklaring of zit ik nu te raaskallen. :p :)
 
Juist ... en waarom wordt dan dat live mail account waar je pop naar forwarden kunt er bij gehaald..... dat schept alleen verwarring.
Als er geen forwarding ingesteld staat .. stop dat deel v/d discussie.
 
Nou ik vind jullie vaak moeilijk te volgen maar het is wel mooi dat jullie je over mijn probleem buigen. Het gekke is dus dat alles goed is ingesteld, heb vandaag ook met de meneer van de kpn die mij keurig op tijd terugbelde er over gesproken...we hebben nu maar een ander wachtwoord ingesteld omdat het vermoeden is dat mijn mailtjes, de planet mailtjes dus op de een of andere manier ergens anders terecht zijn gekomen omdat ze ook niet op webmail stonden. Maar of dat helpt...ik heb zo mijn twijfel maar probeer het maar even zo. Volgende week belt hij me weer om te vragen hoe het gegaan is...ik moet zeggen dat deze service van kpn echt goed is...ach daar zitten ook computerfreaks die het leuk vinden zulke puzzels op te lossen. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Hallo Thea, dus mijn bericht hekje 33 is zo gek nog niet. :p

En ja nieuw wachtwoord is ook niet verkeerd stel je voor dat iemand je wachtwoord weet (wist) te bemachtigen.:(

Maar we wachten eens af. In ieder geval heb je mijn mailtje wel ontvangen in Windows live mail. Dus dat is een pluspunt en dan zou het goed moeten werken.

Je zou nog eens even kunnen kijken hoe je webmail werkt. Altijd handig die webmail.

Klik de goede aan en log eens in als je tenminste een van die genoemde in die bolletjes hebt. En je hebt toch Planet ook he.

Kun je dat controleren als je jezelf een mailtje geeft.

Klikje

In ieder geval horen we wel het allemaal afloopt. Wat een gedoe he. En ja allemaal freaks zijn het.
 
Laatst bewerkt:
Ja met webmail ben ik ook bezig geweest en dat werkt goed alleen is er in de tijd tot ik de nieuwe computer had, dus een aantal maanden nadat mijn andere laptop kapot ging, niet blijven staan terwijl het duidelijk was dat de berichten op mijn desktop niet binnenkwamen. Een verklaring zou zijn is dat mijn oude laptop, de kapotte bij de reperateur aanstond en daarom alles binnenhaalde. Maar volgens de reparatiemeneer was dat niet zo..andere verklaring is dat ik gehackt ben.vandaar het nieuwe wachtwoord. Nu op dit moment wacht ik het maar even af en kijk ik wat er binnenkomt. Ik vraag regelmatig mensen die ik ken mij een mailtje te sturen gewoon om te zien of het lukt...Moet er even afstand van nemen, mijn hoofd loopt om....Bedankt in ieder geval.
 
Hallo , ik kreeg vandaag van help mij de vraag of het was opgelost..nu sinds een paar dagen gaat het beter omdat ikzelf heb ontdekt dat er soms een fout staat in mijn email adres...een punt die er niet inhoort als ik iets verstuur. Dus met behulp van kpn is dit verholpen en ik dacht dat het nu goed was maar ik ben nog niet helemaal zeker omdat ik vandaag weer hoorde van een mail die gestuurd zou zijn en die ik niet heb gekregen...Dus nog geen status opgelost..
 
Thea maak een een Excel documentje met al je gevoelig gegevens en vul dat steeds aan als er iets bijzonders is. (Of heb je dat al)

Niet helemaal zeker ben je. Dit ligt vaak aan het feit dat de gegevens niet helemaal juist zijn ingevuld.

Vaak is het iets met punten, komma's, hoofdletters en/of kleine letters. Als je dit niet opschijft gaat het heel vaak fout.

Sla dat op ergens op een goede plaats en maak een goed backup van dit document.

Ik sla belangrijke documenten op in de cloud. Dan kan ik daar wereldwijd bijkomen.

Het kan eigenlijk nooit fout gaan. Als je bijvoorbeel dit mailadres hebt thea@weekikveel.nl

Dan ben jij de enige met dit mailadres ter wereld.
 
Dank je. Maar van die cloud heb ik weinig kaas gegeten moet ik zeggen . En van mijn mail adres was ik wel zeker hoor, dat gebruik ik al jaaaaren. Maar hoe daar dan opeens een punt ingeslopen is kan ik niet verklaren. Maar je hebt wel gelijk dat ik de dingen op moet slaan maar ik ben een zeer onsystematisch mens en elke keer als ik het me voorneem vergeet ik het weer. Mijn bestanden zijn een beetje een zooitje en die zou ik eens uit moeten mesten...zucht..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan