Waar is mijn Norton??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fordprfct

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Heel blij hoor, met mijn nieuwe thinkpad, maar dat:mad: vista moest er wel af.
Nou leveren de dealers geen OEM versies meer op cd. De Thinkp. heeft standaard een backup partitie vanwaar uit je kan booten en vandaaruit kun je altijd je systeem herstellen.
Enfin.

Heb er eindelijk xp opgekregen en alle drivers geïnstalleerd maar ik ben mijn norton kwijt. Ik heb wel een account aangemaakt en daar zie ik keurig dat ik een productcode heb, maar waar vind ik de site vanwaar ik mijn scanner (oem) kan downloaden zodat ik nog een paar maanden gratis virusvrij kan blijven.

Als je de backuppartitie nog hebt zou je daar in kunnen kijken of het te vinden is. Denk niet dat je het ergens kunt downloaden aangezien dit behoort bij de thinkpad en alleen wordt geleverd op een geinstalleerde pc.

Je geeft aan dat je een account hebt aangemaakt en je code ziet. Als je al de opties zou hebben dan zou het op dit site moeten kunnen. Je geeft alleen niet aan welke site dit is.

Anders even met de helpdesk bellen om te vragen of die mogelijkheid er is.

Anders zou ik gewoon een gratis scanner gebruiken. Bijvoorbeeld Avast of AVG
Beide werken erg goed en je hoeft dan niet over een paar maanden norton weer te verwijderen en een andere te installeren.

Aha,

En is zo'n AVAST dan ook betrouwbaar (laat maar, je zegt vast 'ja' want anders zou je het me niet aanraden)

De :evil: &*&# met die opstart partitie is dat ik maar één keuze heb; het herstellen van de fabrieksinstellingen met (jawel:() vista.....

Heel fijn...

Maar zeer bedankt, ik ga eens kijken naar die avast

Betrouwbaar kan ik niet zeggen :p

Weet wel dat ze met diverse testen altijd goed uit de bus komen. Zelf gebruik ik AVG al zeer lang en nooit problemen gehad. Maar dat zegt misschien meer over de gebruiker dan over de scanner.:D

p.s ik zou met een image programma (Ghost of iets dergelijks) even je Vista partitie op een DVD zetten zodat je altijd later Vista weer kunt installeren als je dat wilt. Als er nu iets met je harddisk gebeurt ben je ook direct je Vista kwijt.

Laatst bewerkt:
Dank voor de tip, heb een image gemaakt (al ga ik voorlopig niet aan de vista). Draai nu Avast en dat ziet er goed uit, al weet je het natuurlijk pas echt als het mis gaat.

Dank en groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan