Waar is mijn 'Run as' - optie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ligt het aan mij, of ligt het aan Windows. Vorige week een cleane installatie uitgevoerd van een Windows 2000. Alle updates van Internet afgehaald, incl. Service Pack 3. Maar nergens vind ik nog de optie 'Uitvoeren als' (Run as, is Engelstalig platvorn namelijk). Nochtans draait de Service 'Run As'.

Telkenmale ik op dat toestel iets moet gaan installeren, is het dus afloggen en aanloggen geblazen ! Iemand een dom gedacht waar ik een foutje zou kunnen gemaakt hebben ? 't Zal wel weer aan mij liggen.

Hoi

Je bedoeld toch niet uitvoeren onder start he?

groet
Harmen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je een gebruiker hebt aangemaakt met niet al te veel rechten en als er iets geinstalleerd dient te worden je dit als administrator wilt doen.

Hou shift ingedrukt en druk dan rechts op het file-tje dat je wilt installeren en dan staat het er weer tussen

Tuurlijk !

Shame on me. Die 'shift' toets, die had ik over het hoofd gezien. Wellicht laatste tijd te vaak achter een XP-tje gezeten. Daar staat dat standaard in het pop-up menuutje als je rechts klikt.

Nu durf ik bijna geen vragen meer te stellen. Op risico af een dummie te lijken.:confused:

Yoshi,

Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Sterker nog het niet durven vragen is dom.

Dus hoe simpel je vraag ook lijkt, stel hem gewoon

oei nu durf ik geen antwoorden meer te geven...........

blij dat het werkt hehehe

Groet
Harmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan