Waar is mijn topic/vraag gebleven

Status
Niet open voor verdere reacties.

NotebookNewbee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Berichten
11
T.a.v. webmaster(s),

jullie hebben mijn reactie/vraag verplaatst (omdat ie niet goed stond?) en mij een bericht met daarin een link gestuurd. Alleen, die link werkt niet. Dus nu kan ik mijn vraag niet meer volgen? Kunnen jullie mij a.u.b. laten weten waar dit is gebleven?

En excuses dat ik dit hier post, maar berichten sturen mag/kan ik niet.

Alvast bedankt,
NN
 
Ik bedoelde niet dit topic

Sorry voor de verwarring (en het misbruiken van het forum voor deze vraag), maar ik bedoelde niet dit topic.

Het was een topic van 7 of 8 maart dat vervolgens door jullie webmaster PaulR-T is verplaatst.
Ging over de sites die ik vanaf mijn laptop niet kan benaderen (hotmail, etc.) terwijl dat vanaf m'n "vaste" pc met zelfde verbinding enz. wel kan.

NN
 
gebruik de zoek functie van helpmij
zoeken/geavanceerd daar je inlog naam invullen dan krijg je al je vragen
 
klik op je naam en kies voor bekijk profiel. Tabblad statistieken>vragen die gestart zijn door... Daar zie ik hem niet bij staan dus ik denk dat hij niet meer bestaat
 
Nee, want met zoeken kom ik ook alleen maar de twee topics van vandaag tegen???

En nu, weer opnieuw starten? Maar wordt ie dan weer verplaatst?

(Gaat dus over sites die via een laptop niét te benaderen zijn, en via de andere pc wel)
 
gebruik de zoek functie van helpmij
zoeken/geavanceerd daar je inlog naam invullen dan krijg je al je vragen

Ook hiermee maar 2 vragen, meer is er niet of het moet onder een andere gebruikersnaam geweest zijn...
 
Was wel een topic dat door een ander gestart was, ja. Misschien dat ie daarom niet te traceren is :(

Anyway, ik ga morgen met 't probleem terug naar de winkel (Paradigit) en als het nog steeds niet opgelost is, maak ik het topic opnieuw aan :rolleyes:

Thanks for your help!

NN
 
Als jij je vraag gesteld hebt in een bestaand topic is de kans groot dat deze gewoon verwijderd is met het verzoek aan jou een eigen vraag te maken. Dat zou ik dan ook maar doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan