waar is optie 'services'?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamet

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2002
Ik kan me een optie 'services' herinneren waarmee ik distributielijsten ed kan downloaden van de mailserver. Ik geloof dat ie onder 'extra' zat.

Maar die zie ik niet. Ik heb net Outlook geinstalleerd met alles erop en eraan.

Wie weet raad?

Hallo hamet,

Heb jij wel iets van Persoonlijek mappen of iets dergelijk ingevoegd.

Als je dit namelijk doet kan je bij Extra wel keizen voor services

MVG

Scoob

ik heb een werkend account met persoonlijke mappen maar ik zie geen 'services' onder 'extra'.

vreemd..

hee,

ik zie onder 'info' alleen internet e-mail staan, terwijl dat vroeger zakelijk of werkgroep was.

Hoe kan ik dat nou veranderen? Of is dat een compleet andere Outlook-variant?

Laatst bewerkt:
Vokgens mij kan je dat veranderendoor naar:

Start --instellingen en dan configuratirscherm te gaan

Daaran kiezen voor Post of Mail of zoiets daar kun je dat volgens mij veranderen

greetz Scoob

Geplaatst door ScoobyDoo11
Vokgens mij kan je dat veranderendoor naar:

Start --instellingen en dan configuratirscherm te gaan

Daaran kiezen voor Post of Mail of zoiets daar kun je dat volgens mij veranderen

greetz Scoob

Nee ik kan daar alleen de e-mailopties van mijn account wijzigen.
Volgens mij heb ik een uitgeklede Outlook-versie ofzo..

Zie je onder extra nog wel opties?

Zoja dan kun je die aanklikken en dan tabblad email services en dan email ondersteuning opnieuw configureren

Geplaatst door m@rio

Zoja dan kun je die aanklikken en dan tabblad email services en dan email ondersteuning opnieuw configureren

ik zie opties onder extra, maar daar is geen tabblad email service.

Ik weet wat je bedoelt, want ik heb hiernaast een pc van een collega die wel al die dingen heeft. Het is volgens hem wel van dezelfde bron geinstalleerd.

Volgens de help van outlook moet ik de configuratie omzetten via opties en tabbladen...die er niet zijn. Dat is nou juist de reden dan ik de configuratie wil omzetten, Bill.. :D

HI
In configuratiescherm,
Dubbelklikken op icoon email of post
Kom je dan wel op het tabblad services,
Knop profielen weergeven en een nieuwe toevoegen,
Zie je dan een aantal services om aan te vinken,
internet mail,ms exchange server etc,ligt eraan wat beschikbaar is,

grtz

Geplaatst door raphano
HI
In configuratiescherm,
Dubbelklikken op icoon email of post
Kom je dan wel op het tabblad services,
Knop profielen weergeven en een nieuwe toevoegen,
Zie je dan een aantal services om aan te vinken,
internet mail,ms exchange server etc,ligt eraan wat beschikbaar is,

grtz

Ik heb bij Post die tabbladen niet, zoals ik al zei.

Maar mensen ik heb het al OPGELOST . Voor diegenen die met hetzelfde probleem zitten:

Extra > Opties > E-mailservices*. Onderaan staat een knop "E-mailondersteuning opnieuw configureren". Nu kun je kiezen voor "Zakelijk of werkgroep" en daarna heb je al die opties WEL.
Je hebt tijdens de installatie die keueze ook kunnen maken, en de verkeerde gekozen.

(*optie kan ook ergens anders in het menu zitten. Ik kan het niet controleren omdat de menustructuur veranderd is door de herconfiguratie)

Geplaatst door hamet

Ik heb bij Post die tabbladen niet, zoals ik al zei.

Maar mensen ik heb het al OPGELOST . Voor diegenen die met hetzelfde probleem zitten:

Extra > Opties > E-mailservices*. Onderaan staat een knop "E-mailondersteuning opnieuw configureren". Nu kun je kiezen voor "Zakelijk of werkgroep" en daarna heb je al die opties WEL.
Je hebt tijdens de installatie die keueze ook kunnen maken, en de verkeerde gekozen.
Geplaatst door m@rio

Was dus al eerder aangedragen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan