Waar is vistapanel te downloaden/kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
hallo,

De titel zegt het eigenlijk al, ik ben op zoek naar waar ik vistapanel kan downloaden of kopen.
Kan iemand mij daarmee helpen, k heb al zitten googelen, maar ik kan niet echt iets vinden.

Gr ricardo

Vista panel is een beheer panel voor je site, dit is er voor gewone site's en voor resellers, het is te vergelijken met denk ik cpanel, en directadmin, hieronder nog een screen die ik even van google heb gehaald:

vistapanel.png

Als ik Google goed begrijp, is de VistaPanel van je screenshot geen los programma of losse plugin, maar alleen een ingebakken beheer-module voor degenen die bij Vistapanel.net (of een verwante provider) hun site hebben gehost.

Wat daarvan de consequenties zijn, kan ik niet overzien, want ze huppelen van de ene naar de andere site voor het registreren, voor de tutorial, enz.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Ok dankje, das jammer.
Dan maar op een andere manier, weet iemand een registratie system voor hosting site's?
K probeer zelf een kleine host op te zetten en ben dus op zoek naar een mogelijkheid voor registreren, dat er een acc gemaakt word.
En ook een ftp account, een map(in de server), en eventueel een cms
Hier wou ik vistapanel voor gebruiken, maar dat kan dus niet.

Ik geloof niet dat je op een forum binnen een paar uur antwoord kunt verwachten, dus even geduld en misschien komt er wat. :rolleyes:

ok sorry:$, eigenlijk wel logisch ben een forum gewent waar je binnen half uur antwoord heb, maarja das niet overal zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan