waar kan dit aan liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkertje

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
mijn vriend zijn pc heeft enorm rare manieren
hij werkte heel traag dus kast open en ventilator geplaatst en probleem opgelost iets later zelfde probleem maar sloot af en starte terug op en gaf een opstart scherm met boot from atapi failed heb dan op de harde schijf een koeler geplaatst en hij deed het terug goed maar nu is het terug hetzelde nu is mijn vraag kan dit aan de voeding liggen ook wij hebben ook al virrusscan gedaan hoor dat met norton en deze vind niets dus denk ik dat het hardware zal zijn maar wat hé
bedankt bij voorbaat voor eventuele oplossingen op reacties

je zou eens kunnen proberen systeemherstel te doen, naar een datum terugzetten, toen alles nog goed draaide, het is wel zo dat de geinstalleerde,software die je in de tussentijd hebt geinstalleerd, weg zal zijn.
download aida32 om je temp in de gaten te houden
hier
http://www.aida32.hu/aida32.php

heb dat al gedaan en inderdaad hij werkte dan terug goed maar heb dan niets van programmas geinstaleerd en nu doet hij het terug

Hoeveel Ram geheugen zit er in.
Is het een reepje of zitten er 2 of 3 reepjes in.

speedtouch

je zegt dat de pc weer ging opstarten automatisch?
ga dan eens naar start, configuratiescherm, systeem, geavanceerd, onderste, instellingen opstart instellingen, computer opnieuw opstarten, even het vinkje weghalen, dan krijg je waarschijnlijk een foutmelding, daar kan je meer mee!

-lame-

Zou je voortaan ff met leestekens in je berichten willen werken? Dat leest wat makkelijker en is beter te begrijpen.

-/lame-

1 reepje geheugen 128mb.
En ik zal de leestekens erbij plaatsen,sorry daarvoor.

ik zou er minimaal een reepje van 128 bij plaatsen! wat heb je vriend voor pc? de specs?

Hoeveel progamma's starten op.

Ga naar start > uitvoeren > typ MSCONFIG

Hier kan je zien welke progjes opstarten , vink al het onnodige uit, wanneer je de progamma's nodig heb starten ze vanzelf op.

Kijk eens wat er dan gebeurt , ik vind 128mb te weinig voor xp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan