waar kan ik clone cd downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hoi,
ik heb geprobeerd een site te vinden waar ik clone cd kan downloaden. Echter niet gevonden, bij de gevonden pagina stond dat ik geen toegang had.
Wie heeft tips voor een site?
Groet Sita

Als je links plaatst, controleer dan even of ze werken. Bij mij werken ze alle drie niet.

De eerste 2 zijn directe downloadlinks (voortaan graag even vermelden) ten tweede werken ze inderdaad niet doordat het een directe download is, dus als je het setupclonecd.exe eraf laat doen ze het wel.

De derde is niet toegestaan, volgens de site, mag je niet directe downloadlinken plaatsen naar hun site.

Omdat er geen controle mogelijk is of dit een legale download is of niet zal ik de moderator van deze sectie vragen de linken te verwijderen.

Als ik het zo kan zien ben je nietin overtreding, er staan oude versies met linken naar de orginele fabrikanten en er zijn geen serials o.i.d. te vinden, het enigste wat ik niet weet is of het toegstaan is deze versies zomaar op een site te plaatsen (ik denk dat het wel toegestaan is)

Maestro, dat link van SoftPedia is niets mis me. Daar kun je dus Clone CD niet vinden. Volgens mij is een roemeense site. Ze bidden updates en dergelijke aan, of legale: software (shareware/freeware).

De link van Wim is een "oudje" bekend bij veel mensen. Toch je kan je afvragen als alles klopt? Het staat niets bij over: is het een trial of niet? (bijv. Nero of WinRar,etc)

falco

Geplaatst door falconetti
De link van Wim is een "oudje" bekend bij veel mensen. Toch je kan je afvragen als alles klopt? Het staat niets bij over: is het een trial of niet? (bijv. Nero of WinRar,etc)

falco

Ik zou niet weten waarom je af te vragen of alles klopt.
tijdens installatie van het betreffende programma kom je er vanzelf achter dat het een trail versie is.
zelf op sites van fabrikanten zelf wordt dat niet altijd duidelijk vermeld als voorbeeld maar in klein hoekje.
*** nieuwe nero ***

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk Taz, tijdens installatie kan men zien of trial is of niet. Heb niet geprobeerd, omdat ik niets nodig heb.
Bij de Roemenen (dat Soft dinges site) staat wel duidelijk wat dat is: trial, shareware, freeware of upgrade.

Geplaatst door Wim1960
Zullen we nu weer echt on topic gaan?

volgens mij zijn we dat nog steeds ;) het gaat tenslotte nog steeds om waar een oude versie van clonecd te downen is.

ben bezig te downloaden

Hoi allemaal,
Als een ware digibeet lukte het me niet om via de div. links te downloaden, kreeg regelmatig te zien: no access to this server.... (Waarom krijg je eigenlijk deze melding?) Via old.version ben ik nu clonecd 410 aan het downloaden. Via de andere tip van Falconetti (weet de naam zo niet meer, maar woont in het noorden...) kreeg iik zo'n lange lijst van clone CD dat ik niet wist welke ik moest kiezen (Tips?) Nu probeer ik het met een denk ik oudere versie.
ik had ook het programma alcohol 120% gedownload maar ook hiermee is het niet gelukt een beveiligde CD te branden. Ik vestig mijn hoop nu op Clone CD.
Laat nog weten of het is gelukt,
bedankt allemaal, Sita

4.10 is een redelijk recente versie nog daarmee zul je wel uit de voeten kunnen.
als je alcohol120% goed insteld is het juist 1 van de beter om een beveiligde cd te branden.
maar dit wil niet zeggen dat alle beveiligingen gaan er zijn zat branders die bv geen safedisk2 beveiliging kunnen branden en die komt heel vaak voor die beveiliging.

Tazman,

Hoi Tazman,
Het is gelukt om clone cd te downloaden maar het is weeeeer niet gelukt de bewuste cd rom te branden. Het gaat om Barbie als rapunzel (mag ik trouwens de naam wel noemen hier?) en ook met 120% alcohol is het niet gelukt. al 5 schijfjes weggegooid. De cd rom is dan wel gekopieerd met alle bestanden, je kunt de trailer bekijken, het readme bestand lezen, maar NIET het spel spelen.
Op de een of andere manier heb ik er mijn zinnen op gezet het te laten lukken, ook al hebben we hem inmiddels zelf aangeschaft. Heeft het niet lukken te maken met wat jij zei over die safedisk2 beveiliging? En wat is dat dan en hoe weet je of dat er niet in zit met jouw brander? We hebben een nieuwe computer, beste koop consumentenbond juli 2003, headstart, maar misschien zegt dat niets over de (on)mogelijkheden van de brander.
En hoe weet ik of mijn alcohol 120% goed is ingesteld?
Ik hoorde ook iets over branden in raw modus, maar hoe doe ik dat?
Groetjes Sita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan