Waar kan ik de .iso vinden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoek

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Ik heb een torrent gedownload en alles uitgepakt, en het .NFO bestand(de instructies)Zegt dat ik eerst de .iso file moet mounten maar die kan ik nergens vinden!Er zijn alleen maar .exe files!Waar kan de .iso vinden?:confused:

Ik heb een torrent gedownload en alles uitgepakt, en het .NFO bestand(de instructies)Zegt dat ik eerst de .iso file moet mounten maar die kan ik nergens vinden!Er zijn alleen maar .exe files!Waar kan de .iso vinden?:confused:

Ik denk dat hetvolgende aan de hand is:
Je hebt de Iso al uitgepakt.
Mount het ingepakte bestand met b.v. Deamon Tools...

P.s. Maak anders even een PrintScreen

M.v.g.

Laatst bewerkt:
nfsmw maps.jpg

Deze bestanden heb ik uitgepakt en de ´´compressed´´ mappen zijn alleen met tracks en support enzo.maar ik moet eerst de iso vinden!

Inderdaad, je had de .iso al maar die heb je uitgepakt naar wat je in je screen ziet.

Kan je de autorun niet starten?

Die had je niet uit moeten pakken!

Welke had ik niet uit moeten pakken?

En Lita112:

Ja ik kan de autorun wel openen en ik kan hem helemaal instaleren en als ik daarna op play druk doet ie et niet en ook niet als ik de crack kopieer!

En waar kopieer je de crack heen? Toch wel naar de map waarin je het spel hebt geinstalelerd en niet naar de map waar je uitgepakte installatie bestanden staan?

Misschien een niet werkende crack zou ook nog kunnen.

En als antwoord wat je niet uit had moeten pakken: De iso. Die heb je uitgepakt en daaruit zijn de bestanden uit je screen ontstaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan