Waar kan ik een bestand van ong.10MB uploaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Beste,

Waar kan ik het best en op een eenvoudige manier een bestand uploaden naar een webruimte.
Ik bedoel naar een ruimte uploaden en niet naar een website.
Er bestaan nu vrij veel sites waar men een foto-album kan uploaden, maar zijn deze ook geschikt.

Het moet ruimte zijn waar men zonder bvb WS-FTP progje dit moet uploaden, maar gewoon via een paswoord en waar men het kan downloaden waar ook op een PC.

Groeten, Jammy.

Kijk/lees hier

Klik op "Online tools" aan de linkerkolom.

Wil je van een WS-FTP progje geen gebruik maken, dan kun je het up- en downloaden via Dos doen.

Dat doe ik ook via die manier.

Dennis.

Laatst bewerkt:
Dennis,

Ik wil enkel dat bestand van ong.10 MB uploaden en geen website bouwen.

Er bestaan toch sites waar men enkel bvb. fotos of andere bestandjes kan uploaden?

Je kunt toch daar evenwel je fotobestand(en) uploaden.

Je creëert bijvoorbeeld een aparte directory, ten behoeve van je fotobestanden.

Je hebt het over 10MB, daar krijg je volgens mij het vijfvoudige ervan, 50MB dus.

Als je daar inlogt, kom je in de zogeheten root directory.
In deze directory maak je een sub-directory aan middels het commando mkdir, hier plaats je je bestanden.

Begrijp ik uit je verhaal, dat je een site nodig hebt louter alleen voor de opslag van je bestanden? En die bestanden verder geen een of ander bewerking moeten ondergaan? Ik heb verder geen verstand van foto's laat staan fotografie (heb ik dat woord goed gespeld?)

Dennis.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DENNIS90
Je kunt toch daar evenwel je fotobestand(en) uploaden.

Je creëert bijvoorbeeld een aparte directory, ten behoeve van je fotobestanden.

Je hebt het over 10MB, daar krijg je volgens mij het vijfvoudige ervan, 50MB dus.

Als je daar inlogt, kom je in de zogeheten root directory.
In deze directory maak je een sub-directory aan middels het commando mkdir, hier plaats je je bestanden.

Begrijp ik uit je verhaal, dat je een site nodig hebt louter alleen voor de opslag van je bestanden? En die bestanden verder geen een of ander bewerking moeten ondergaan? Ik heb verder geen verstand van foto's laat staan fotografie (heb ik dat woord goed gespeld?)

Dennis.

Bedankt voor de tip Dennis, maar het is nogal omslachtig voor hetgeen ik maar nodig heb.

Ik denk dat de tip van testje beter is voor mijn opdracht.

Toch alvast bedankt,
Jammy

Oke.

Geen dank, Jammy. Ik probeerde je alleen maar van dienst te zijn.

Gelukkig heeft testje een veel beter alternatief voor jouw probleem.

Wens je verder veel succes toe met je opdracht.

Dennis.

De link van testje werkt prima.
Nu kan ik grote bestanden die ik vroeger met email niet kon versturen toch aan de man of vrouw brengen.

Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan