waar kan ik fsb of Multiplier vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

barry'88

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
ik heb het probleem dat ik in de bios noch de fsb noch de multiplier kan vinden.

ik kan wel in de bios komen

kan het zijn omdat het een packard bell computer is. :confused:

bvd

Geplaatst door barry'88
kan het zijn omdat het een packard bell computer is. :confused:
Ik ben bang dat de bovenstaande "quote" inderdaad jou probleem is.:(

maar is er dan geen programma of update dat ik kan downen waardoor dat wel mogelijk is
:confused:

Helaas kan dat niet, dit soort dingen kun je alleen via het Bios doen of door middel van jumpers op het moederbord. Nou ben ik bang dat het laatste bij jou ook niet mogelijk is.

de reden dat ik de processor wil overk. is omdat m'n pc vastloopt zodra ik er m'n usb adsl modem op aansluit,

want voor ik het in doe loopt de computer lekker snel maar als ik de modem aansluit kan ik geen programma's opstarten of ik moet een kwartier w8'ten tot die programma is opgestart

:(

Lijkt me eerder een software (of spyware) probleem.

Als een proces nu je processor voor bijna 100% bezighoud, de processor claimt, doet dat het ook als je sneller gaat. Tenzij je computer trager dan 200Mhz is.

Vr.Gr. Egel.

'heb gescand maar geen spyware dus daar kan het ook niet aan liggen

Hallo !
Evenals Egel in de vorige posts lijkt me niet dat je het probleem oplost door overclocken.
Heb je wel de nieuwste drivers voor je USB-modem ?
OEM-PC's kun je nauwelijks overclocken. Ik heb wel es een redelijk oc-resultaat bereikt met CPU-Cool:
http://www.cpufsb.de/CPUCOOL.HTM
Hiermee kun je je FSB softwarematig instellen.
Greetz,
Harry.

ok dankje

maar ik heb nog eens een virus control over de schijf halen ,wat programma's verwijdert en hij is al weer wat meer normaal

<Heb je wel de nieuwste drivers voor je USB-modem ?>

ik weet niet waar je die kan downen.:thumb:

Hallo,
Je geeft niet de naam en type van je modem, en ik ben geen helderziende. Probeer het even met google !
Greetz,
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan