Waar kan ik mijn NAS neerzetten? (Gebouw/Bedrijf).

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenHulshof

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2012
Hallo,

Ik heb recent een NAS server gekocht, nu is dit allemaal mooi, alleen mag ik niet port forwarden van mijn ouders. Dus eigenlijk is dat ding waardeloos op het moment.

Daarom hoorde ik dat er bedrijven zijn die een gebouw tot beschikking zetten, waar je voor een bepaalde prijs je server kan neerzetten.

Weten jullie misschien zo'n bedrijf die voor een degelijke prijs servers een plek kan geven?

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Hulshof

@admin, ik weet niet precies waar ik dit moest plaatsen. Dit leek mij de beste sectie.

Dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel een bedrijf waar ik mijn eigen NAS-Server kan neerzetten. voor een degelijke prijs.

Waarschijnlijk ben je op zoek naar de term colocatie :)
Oftewel je eigen hardware in een rack van de hoster.

Echter betwijfel ik of een NAS op zichzelf in een rack nuttig is, meestal zet je een NAS in om centrale opslag binnen je netwerk te realiseren.

@namliam: Reageren met alleen een link naar Google is niet de bedoeling en valt onder deze regel van onze voorwaarden:
Geef geen "kale" links als antwoord

Laatst bewerkt:
Ah, wat ik graag wil beginnen is een minecraft server hosting etc. Heb alles al uitgezocht hoe je van start moet.. Kvk etc. Alleen ik dacht dat een NAS wel goed zou zijn. Wat kunt u mij aanraden?

Dan is de vraag eerder wat voor NAS je aan hebt geschaft :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan