Waar kan ik Vista Service Pack 2 All Language dowloaden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
632
hey,

Waar kan ik Vista Service Pack 2 X86 All Language dowloaden FINAL ? op google kan ik niets fatsoenlijks vinden ?
 
hey,

Waar kan ik Vista Service Pack 2 X86 All Language dowloaden FINAL ? op google kan ik niets fatsoenlijks vinden ?

voor zover ik weet is de officiele vista sp2 all language nog niet te downloaden............
 
Inderdaad SP2 is er volgens mij alleen nog maar in het 'originele 5 talen pakket' met zowat de meest gebruikte talen veronderstel ik.

Het zal nog even wachten zijn op de nederlandse...

Je kan er evengoed op wachten totdat het met de automatische updates binnenkomt :thumb:
 
Hey,

Bedankt voor de antwoorden :)

En als ik Engelse taalpakket installeer ik heb Pliek Vista Ultimate :) kan ik dan wel SP2 installeren ?
 
De Engelse versie zit in het vijf talen pakket en is bij Microsoft te downloaden.
Wat is Pliek?
 
Hey,

Bedankt voor de antwoorden :)

En als ik Engelse taalpakket installeer ik heb Pliek Vista Ultimate :) kan ik dan wel SP2 installeren ?

Als je ultimate al engelstalig is dan moet dat lukken ja, dan denk ik trouwens niet dat het zou lukken met een nederlandse sp2, vice versa zal het ook niet lukken waarschijnlijk al kan je het proberen ;)

@ Telwat: Pliek is een soort van uitgever van jah illegale software, zoals je bij films de releases hebt van aXXo, Devise, FXM, ... stel je dan voor dat 1tje daarvan Pliek is maar dan met windows versies ;)

(Ik weet natuurlijk niet of je films download :D)

EDIT: sorry voor het offtopic gedeelte van mijn bericht maar het was gewoon een voorbeeld om alles hopelijk wat duidelijker te maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan