Waar kan ik zien hoeveel bestanden er op m'n partitie staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blaataap

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
706
Ik wou even weten hoeveel mp3's ik had maar ik kan dat bij eigenschappen volgens mij niet zien.. wie weet hoe dit wel moet?
 

Bijlagen

  • aantalbestanden.jpg
    aantalbestanden.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 49
Sorry heb het al, even alles geselecteerd en tóén eigenschappen. :)
 
Als je die allemaal in 1 map hebt staan kan je de eigenschappen van die map opvragen.
 
Geplaatst door Tiborv
Als je die allemaal in 1 map hebt staan kan je de eigenschappen van die map opvragen.

Sommigen staan in mappen maar iets van 300 mp3's nog niet..
 
Geplaatst door blaataap


Sommigen staan in mappen maar iets van 300 mp3's nog niet..

ja gewoon naar die map gaan en dan alles selecteren en dan weet je hoeveel mp3"s je hebt
 
Waarom niet met de zoek functie van windows gebruiken? Start - Zoeken - bestanden of mappen... en zoek dan naar bestanden met de naam *.mp3 links onderaan zie je dan hoeveel mp3 bestanden je hebt.
 
Klik op de windowstoets-f In het zoekscherm geef je op: *.mp3. Je krijgt nu van al je schijven/partities die actief zijn, alle mp3-bestanden. Als de zoekmachine klaar is komt er bovenin het zoekvenster het aantal gevonden bestanden te staan. Wil je meer weten, klik dan in het venster op ctl-a waarmee alle bestanden worden gekozen en klik dan met rechts voor het pull-down menu waar je eigenschappen kan kiezen. Hierin wordt dan ook nog eens de totale schijfruimte die deze bestanden gebruiken, weergegeven
Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan