Waar koop ik die "fan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenT

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Hoi,

Ik heb een Compaq notebook type Armada 7800. De fan/ventilator maakt de laatste tijd veel lawaai en ik heb 'm er al twee keer uitgehaald, schoongemaakt en met een druppel olie voorzien, maar dat helpt maar tijdelijk (paar weken). Nu is het weer ellende met Compaq (HP) dat je nagenoeg geen losse onderdelen kunt krijgen en je hele notebook moet opsturen naar Compaq zelf. Dat duurt natuurlijk weer erg lang en dat allemaal voor zo'n klein ventilatortje. Weet iemand waar ik voor dat dingetje in Nederland nog meer terecht kan. Het typenummer is: DC1204KL (dit is het typenummer van de fabrikant en dus geen compaq type nummer). De fabrikant is NMB Nimebea. Via internet kan ik daarover helaas weinig informatie krijgen.

Alvast bedankt.

Groet,

Sven

Wat zijn de afmetingen (lengte, breedte, dikte) van de fan?

Dit is de fan die SvenT heeft,
Typenr. + Google + 1e hit:

Features / Benefits
Size:1.18 in sq. x .039 in (30mm sq x 10mm) -62% smaller than NMB's previous smallest-size fan.
1204kl.gif

Low Noise Levels: 20-26 dB(A)
Low Weight: 0.30 oz (8.5g)
Long life and quiet operation guaranteed by dual ball bearing design
Temperature range: -10oC to +70oC (operating range)
Meets UL/CSA, VDE, CE requirements
Airflow: 2.3-3.5 CFM
Lead Wires: AWG 26, Red/Black/UL1061
Applicaitons: PentiumTM Class Notebooks, Set Top Boxes, Docking Stations, and Telephone Packs

Een 30mm fan dus!

De enige 30x30x10mm fan die ik kan vinden is van YS-tech. Of deze in de Benelux te verkrijgen is????Hij staat iig niet in de T.net pricewatch... ik vrees dus het ergste...

Woww....43 dollar inclusief verzendkosten. Je moet 't er maar voor over hebben....

Persoonlijk zou ik ergens een goedkoop 30mm fannetje proberen te krijgen, bij een electroboer ofzo inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan