waar moet ik op letten voor het kopen van een pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
je hebt geen link meegestuurd, maar het zal vast niet goed zijn :cool:

Hee, hee, niet te snel oordelen.
Ik vind dat die PC nog best mag hoor.

Goede processor, goede kaart, goed geheugen er in. Niks mis mee, toch? :thumb:
 
Als je er echt verstand van had, dan had je hier geen vraag gesteld, toch?

1. Processor is veel slechter. De processor die je nu kiest kost 90 euro -> scheelt dus ruim 50 euro
2. Videokaart is veel slechter tot stuk slechter (HD4850 is ongeveer 40 euro goedkoper dan de HD4870 van azerty)
3. Zwak moederbord en geen ddr3

Dat maakt minimaal 100 tot 120 euro prijsverschil.
Haal je dat van de eerste Azerty-pc af, dan komt die ook nog maar op 620 euro uit. 10 euro onder de paradigitprijs.

ik vergelijk het dus met http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...219782]=1&product[213070]=1&product[232977]=1
 
oke je hebt me overtuigd :)

heb alleen nog 1 vraagje over het besturings systeem.
die Microsoft Windows Vista Home Premium w/SP1 - Met Windows 7 Upgrade Offer Form - licentie en media - 1 PC . ze zeggen dat er een Windows 7 Upgrade op zit maar hoe werkt dat dan? moet je dan weer een nieuw pakket kopen of is het een download??

echt al heeel erg bedankt voor alle hulp van iedereen :D
 
Je krijgt er als het goed is een formulier bij. Deze vul je in en stuur je op naar Microsoft. Ook moet je een kleine betaling voor de administratiekosten doen (ik meen 10 tot 20 euro) en daarna krijg je een nieuwe dvd thuisgestuurd.

Zo heb ik het althans begrepen.
 
Ja, er zit gewoon een klein formuliertje bij je windows DVD. Hier staat een code op, moet je op internet invoeren op de website van microsoft. Dan zul je wel je gegevens enzo moeten invullen daar.

(Ik heb hem hier naast me liggen :p)
 
okj :D super. dan heb ik verder geen vragen meer :D
dan kan ik um gaan bestellen.
nogmaals super bedankt voor de hulp enzo :thumb:
ow heb er nog een bedacht :D

weet iemand een goed pc scherm dat er mooi bij past.
p.s kan je gwn elk scherm nemen of maakt dat ook nog uit
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan