Waar moet ik op letten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

semira

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Berichten
16
Hoi beste mensen,

Ik wil binnenkort een laptop aanschaffen.
Nou ben ik een studentje en wil niet meer dan 700 uitgeven aan een laptopje.
Aangezien ik er geen speciale programma's op ga draaien.. dus gewoon ga gebruiken
voor internet, micrsoft office en wat downloadprogrammatjes..
Ik heb er nu 2 gevonden met een mooi prijsje alleen weet ik niet precies waar ik op moet letten.

De eerste waar mn oog op gevallen is heeft 2 jaar garantie en dat trok mij erg aan. plus hij is van siemens dus een A-merk.
Dit zijn de specificaties.
http://www.notebookprojecten.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00322078

De tweede is van de dixons en het is een acer (merk ken ik niet)

http://www.dixon.nl/De_online_winke...78265/default.aspx?productmenu=specifications

Welke van de twee zouden jullie kiezen?

Alvast bedankt voor de moeite :thumb:
Samira
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Helemaal niet gek, die Siemens, ik zou er alleen 512 Mb werkgeheugen bij (laten) zetten.

Acer = op zich wel goed, maar heb voor twee mensen nu zo'n ding geïnstalleerd en data overgezet.
Ik vind 'm wat degelijkheid betreft niet toppie (dus het chasis zeg maar ....)
 
service van acer is ook erg slecht kan zo maar een jaar duren voor je hem terug krijgt
 
er zit al 512 mb in dus zou genoeg moeten zijn voor normaal werken
 
service van acer is ook erg slecht kan zo maar een jaar duren voor je hem terug krijgt

Een jaar? Lijkt me wat overdreven.

De Acer-laptop van me zusje was toen ie ter reparatie moest binnen een week weer terug. Heb je misschien links ofzo naar mensen die em wel een jaar kwijt waren dan? Ben nu toch wel benieuwd.
 
van mijn dochter duurde het een jaar ,ze konden het niet vinden,en ik weet van nog eenpaar andere acer gebruikers dat het lang duurde ,of helemaal niet gerepareerd terug kregen
 
Was dat Acer Nederland?

Die van me zusje was naar Acer Duitsland gestuurd, terwijl ik uitging van Acer Nederland en dus een mooie Nederlandse brief met het probleem uitgelegd, erbij had gevoegd. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan