Waar moet ik rekening mee houden bij aanschaf videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Bedoel qua grootte en ja nog steeds voldoende watt hoor.

@modag denk het wel. Maar coolermaster is vrij luidruchtig of niet als ik alle test bekijk die wat jij zij zou 43dba produceren is dat veel of weinig?

Hoi,

Heb je het nu over de voeding? en denk dat de videokaart meer herrie maakt als je de kaart flink gaat gebruiken.

@modag nee heb het over de koeler voedingen maken meestal niet zo veel kabaal geloof ik ofwel?
En videokaart tsja neem het voor lief maar deze koeler + die videokaart wordt echt takke herrie!
Want irriteer mij als ik even niks doe draait hij zacht ga ik even weer actief gebruiken begint hij echt hard!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik gaf toch geen koeler van coolermaster in mij link maar 1 van deepcool en dit is het geluids-niveau 17.8 - 21 dBA

@modag je begreep me verkeert ik heb nu een koeler van coolermaster op de cpu

Hoi,

Ja de koeler uit mijn link is dus meer als de helft stiller

@modag zijn de cpu koelers van coolermaster luidruchtig dan over het algemeen?
En heb je niet nog een beter en stiller voor tussen de 10 en 30 euro ongeveer?

@modag Ik heb nog 1 avc koeler liggen weet jij of dat een goed merk is en eventueel ook stil is, want heb geen zin om alles te vervangen en weer terug te zetten of is die wat jij mij gegeven had beter of weet je nog een beter voor tussen 10 en 30 euro?

MVG

Laatst bewerkt door een moderator:
Even geduld aub ben even aan het kijken voor je.

Deze is ook lekker stil voor de avc koeler zal je even type op moeten geven

Laatst bewerkt:
gaat om deze zou niet weten hoe die heet
foto.jpgfoto1.jpgfoto2.jpg

Want bij tests komt die deepcool wel goed uit bij decibel tests maar met performance test niet met temperatuur bijna overal laatste of voorlaatste

@modag dat is hem niet zie foto

@Modag de gelid silent spirit of de deepcool?

Laatst bewerkt door een moderator:
@tuup4,

Ik heb een aantal berichten samengevoegd van je. Indien je informatie wilt toevoegen kun je de knop bericht aanpassen gebruiken als er nog niemand op je laatste bericht heeft gereageerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan