Waar moet ik rekening mee houden bij aanschaf videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel je processor eens ;) En natuurlijk zijn er ook nog tegenhangers van Nvidia.

Hallo,

Maar even? die links wat ik gaf welke valt af voor jou en uit welke 2 kan ik beste kiezen?

MVG

Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz'

Ik heb nu een onboard van laagst beschikbaar gpu geheugen en op allerlaagste loopt fifa dus moet goeie videokaart moet dat zeker kunnen

Kijk, met een Pentium D processor loop je eerder tegen de limiet van je processor aan. Die zal je ook moeten upgraden wanneer je de nieuwste spellen wilt kunnen spelen.

Hallo,

Maar van die links welke valt af de saphire lijkt mij ofniet?
En nogmaals fifa draait op laagste ligt puur aan videokaart heb nagekeken en met deze processor kun je gewoon dat soort spellen draaien

Of heb je nog andere van 150 euro ongeveer moet snelle degelijke en goede videokaart hebben.
En vooral belangrijk bedoelt is voor games en multimedia

Laatst bewerkt:
jij zegt zelf dat je zeker 2 jaar de games mee wil kunnen draaien. Dus ik zeg dat je dat met deze kaarten wel kan, maar dat je processor teveel verouderd is en je dan de games niet kunt spelen vanwege je langzame processor.

Hallo,

Oh je begrijpt me verkeert moet gewoon voor nu een degelijke snelle en goede videokaart voor games en multimedia en zie in de toekomst wel of ik nieuwe cpu en dergelijke haal want game toch meeste op ps3 snap je me nu? Kun je me dan een link geven van beste en snelste voor games en multimedia?

Alleen dat hele voeding verhaal snap ik niet als je me dat zou willen uitleggen.

Volgens mij is jou moederbord een micro-atx. Hieruit concludeer ik dat jou pc-kast vrij klein is. Daar past dan alleen een low-profile videokaart in.
Niet één van jou links voldoet aan die specificatie.
Vertel eerst eens wat voor kast je hebt. (Of de afmetingen)

@petje11 Ik heb een normale kast dus geen low-profile maar mijn moederbord was stuk origineel dan en toen heb ik nieuw moederbord gekocht en dat is micro-atx.

MVG

Die voldoet wel aan jou eisen ja.
Alleen je processor blijft dan weer achter.
Wat heb je nou voor een voeding??

Hallo,

@petje11 Maar wat heeft de cpu dan voor een beinvloeding op videokaart?

Zoals jij het vraagt, niets. Maar de cpu heeft wel effect op je games. Hij zal echt wel aan de minimale eisen voldoen, maar minimaal betekent niet lekker gamen.
Ik zou adviseren om nog ff te sparen totdat je een compleet nieuwe PC kunt kopen. Als je nu een nieuwe videokaart koopt voor in jou PC en die ga je over , pak 'm beet, 2 jaar upgraden, dan loopt je videokaart weer achter.

Ja die videokaart past in een grote kast.

Wat voor voeding heb je nou.....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Lijkt me niet dat een videokaart een van de nieuwste series 2 gb over 2 jaar achterloopt bijna alle spellen vragen nog geen 1gb maar ik wil niet echt vol gamen af en toe wil vooral voor multimedia en die pas in alle gewone kasten of niet?>http://azerty.nl/producten/product_...ess-3-0-x16-dvi-hdmi-2-x.html?source=googleps

En zoals ik al eerder zei FIFA13 bijv loopt prima op laagste en op hoogste niet slecht maar ook niet goed dus het is gewoon puur videokaart. ofniet?
Maar ik ga gewoon sparen voor intel i7 maar videokaart heeft mijn hoogste prioriteit heb nu onboard maar wil echt fatsoenlijke videokaart.

Moet vooral weten of hij past in alle normale kasten en hoeveel volt mijn psu moet zijn?

MVG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan