Waar moeten de meta tags?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wojo00

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2002
Hallo allemaal,

Ik ben een website aan het maken en zit nu met een dilemma. Normaal gesproken gaan de meta tags in de index, maar nu weet ik niet zeker waar ik ze nu moet plaatsen want..

De index.php bestaat uit:

Code:
<?
include('include/header.php');

include('algemeen/inleiding.php');

include('include/footer.php');
?>

Ik heb nu de tags in de header.php, maar ik twijfel eigenlijk of dit wel goed is.

Enig advies zou hartstikke gewaardeerd worden!

de meta-tags komen altijd tussen de <head>tags van je html, dus als de head in header.php staat, dan staan de meta-tags daar ook ;)

--Johan

De head tags staan idd in de header, ik begrijp dat dit geen kwaad kan en dus geen nadelige gevolgen heeft met zoekmachines? Ik dacht namelijk even dat de meta tags persee in de index moesten.

Bedankt! :thumb:

PHP is een server-side programmeertaal. Dat wil zeggen dat de scripts worden uitgevoerd op de server en die verzenden vervolgens de HTML output naar de bezoeker z'n client (IE/Firefox).

Dat verklaart dus dat de bezoeker geen PHP script krijgt te zien maar gewoon HTML. Voor de bezoeker z'n browser lijkt het dus gewoon dat index.php één bestand is. En dus moet je zorgen dat meta tags gewoon in de <head>tags staan zoals Johantrax al zei.

Hopelijk begrijp je het nu nog een beetje meer ;) is moeilijk uit te leggen namelijk vin ik :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan