Waar niet-tijdelijke versie van AutoCad 2012 inclusief key & serial # downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeGroot777

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2012
Beste mensen,

Onlangs heb ik een aantal AutoCad-tekeningen gemaakt met behulp van AutoCad 2012 LT, gedownload vanaf de Nederlandse autoCad site. Dit was een trial versie. Nu, na 30 dagen gebruik, kan ik deze versie niet meer gebruiken. Verwijderen, opnieuw downloaden en installeren geeft ook geen toegang meer.

De gemaakte tekeningen moeten gewijzigd worden en ik wil nog meer tekeningen maken in AutoCad 2012. Wie kan me vertellen hoe en waar ik aan een versie van AutoCad 2012 of AutoCad 2012 LT kom, inclusief werkende key en serial number?

Dank en groet,

Karel

Hoi...

Gewoon ergens gaan aanschaffen.Via een winkel of internet-shop.
Deze vraag gaat zo weer een slotje op. Er zijn regels waar je zojuist mee accoord gegaan bent bij aanmelding.

•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
•Naar warez mag niet worden gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan