Waar op te letten bij aankoop van een videokaart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mravatar3

Banned
Lid geworden
28 aug 2010
Hey iedereen, ik ben al een tijdje op zoek naar een goede agp videokaart, maar ik weet niet echt waar ik op moet letten. Ik heb gehoord van vrienden dat ik vooral moet letten op de hoeveelheid ram en de clock speed en de memory speed. Maar waar moet ik nou het meest op letten bij agp kaarten zie ik steeds andere verschillen naar voren komen. Memory 1gb en clock speed 950mhz en dan een memory speed van 600 mhz.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Goedemorgen,

Ik zou er ook even op letten of je voeding hem wel trekt qua vermogen.

Ik heb een 550 watt

Ik heb een 550 watt voeding dus dat moet aardig wat aan kunnen niet ?

Hoi,

Oke dat zal genoeg zijn qua vermogen maar inderdaad zoals mr music meld er zijn slechte merken in de handel, dan verders op je beurs letten:d:d

Wat is op dit moment dan de beste agp 3D kaart ? Of een andere vraag wat is een redlijke 3D kaart waarmee ik wel modern warfare 2 kan spelen ?

Hoi,

Meld even je merk voeding en ik zou niet te veel geld in je pc stoppen hij is wat gedateerd(niet rot bedoeld hoor)
En denk dat dit 1 van de beter agp kaarten nog is maar dnk niet dat je systeem dit nog waard is

Laatst bewerkt:
Hoi,

Valt mijn kwartje niet maar waarom de 3850 3d
Anders zie hier

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie maar ik koop hem tog liever bij een winkel omdat ik dit ken dan werkt het weer niet ect... en gekocht blijft gekocht.

Ik ben even wezen zoeken op google en heb de volgende 3D kaart gevonden. HIS Radeon HD 2600 XT 512MB. Jullie mening ?

Hoi,

En je hebt nu de 2400 en ja de 2600 zal wat beter presteren.

Volgend probleem

Ok hier is het volgende probleem ik heb net even op marktplaats gezocht naar een agp 3D kaart uiteindelijk eentje gevonden voor 30 euro ati Sapphire Hd 3650. Nou eenmaal opgehaald thuis aangekomen en meteen uitgeprobeerd natuurlijk. Maar goedkoop = duurkoop ik krijg weer geen beeld ik heb die man opgebeld en die zegt dat de koop niet ongedaan gemaakt kan worden eens gekocht blijft gekocht mischien moet je de driver downloaden zei hij.

Weet iemand van jullie hier raad mee ?

Alvast bedankt.

Idd zal je drivers moeten downloaden.

Wel eerst de oude verwijderen.
daarnaast zijn er voor de agp kaarten in deze serie hotfixdrivers uitgebracht.
Dit omdat er een melding kan zijn dat de kaart niet gevonden zou worden door je pc.
Dat probleem had ik met me 3850.

klikkerderklik

In veilige modus wellicht?
Voeding wel aangesloten op de kaart??(indien van toepassing)

Heb je hem daar werkend gezien??

Ja voeding 350watt aangesloten dvi kabel erin en play, ik heb hem daar gezien alles deed het.....

Goedemorgen,

Ik zou het zo eens proberen de oude kaart erin zetten dan de driver verwijderen dan de pc uit en de oude wisselen voor de nieuwe kaart en dan nog eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan