Waar pagina openen wijzigen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rambo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Heb me gek gezocht waar ik dit kon wijzigen bij office xp, gaat over frontpage. Ik zoy dus willen dat die niet steeds een pagina wil openen in mijn documenten maar dat deze een andere pagina opent. Dit moet je toch ergens kunnen wijzigen? Het aanvinken van laatste pagina openen brengt niets op....

Ik neem aan dat je niet bang bent voor HTML? Ik denk dat je dit zoekt:

Code:
<a href="blaat" [b]target="_blank"[/b]>blaat</a>

Of ik moet het fout hebben..

wat doet dit

Wat doet deze code, waarschijnlijk telkens een nieuwe blanke pagina aanmaken bij openen frontpage? Nee zou dus liever hebben dat hij in plaats van naar mijn documenten naar een andere map op een andere partitie met mijn webs gaat en daar de index of laatst bewerkte pagina opent bij opstarten frontpage. Maar opstarten met laatst geopende pagina staat aangevinkt en toch start hij telkens met een blanco nieuwe pagina....

Via eigenschappen van de snelkoppeling of het programma het beginpad aangeven.

Zie bijlage.

Dit kun je voor ieder prog doen, zodat je niet steeds naar de betreffende map moet fietsen.

:cool:

Bijlagen

• beginnen_in.jpg
    beginnen_in.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 19
Geplaatst door peter vazed
Via eigenschappen van de snelkoppeling of het programma het beginpad aangeven.

Zie bijlage.

Dit kun je voor ieder prog doen, zodat je niet steeds naar de betreffende map moet fietsen.

Dit is het niet hoor ofwel doe ik iets verkeerd. Ik bewerk dus regelmatig dezelfde pagina, deze pagina staat op een andere partititie dan frontpage zelf. Nochtans staat de optie "beginnen met laatst bewerkte pagina onder de opties aangevinkt en toch opent deze steeds met een nieuwe pagina. Laatst bewerkte pagina openen zou voor me intressanter zijn...heb het toch geprobeerd in de eigenschappen zoals je zei maat zo lukt het ook niet...

Kan niet.........
gezocht met google, en dan discussiegroepen:
http://groups.google.be/groups?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=frontpage+"+last+open+"&sa=N&tab=wg&meta=

With FP98, the Editor and Site Management where two separate applications, in
FP2000/FP2002 they are combined, and the only option available, is to set FP to
open the last open web.

To assist you in getting the best answers for FrontPage support see:
http://www.net-sites.com/sitebuilder/newsgroups.asp

Is there a way to have Front Page always open the same
folder when going to File, Open?
No. You can only set FP to open the last open web.
Also you really should not use File | Open, instead use File | Open Web

Ik heb het gevoel dat iedereen hier extreem moeilijk denkt!!!

Extra, opties, vinkje weghalen voor "laatste web automatisch openen als FP wordt gestart".

Of heb ik het nou verkeerd :confused:.
Dan opent ie vervolgens bij mij die map, en niet mijn documenten.

nie geprobeerd

Geplaatst door XP_PC
Ik heb het gevoel dat iedereen hier extreem moeilijk denkt!!!

Extra, opties, vinkje weghalen voor "laatste web automatisch openen als FP wordt gestart".

Of heb ik het nou verkeerd :confused:.
Dan opent ie vervolgens bij mij die map, en niet mijn documenten.

Inderdaad, als je het vinkje weghaalt gaat hij naar de laatste map die je hebt geopend, dit is toch al iets beter dan steeds die documenten. Maar is in feite niet logisch hé dat vinkje weghalen voor "laatst bewerkte pagina openen"!! Wie zou daar nu in godsnaam aan denken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan