Waar savet hij gestolen smileys?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charlotte_h

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2006
Berichten
53
Ik wou al m'n gejatte smileys van de beneden pc naar m'n boven pc krijgen, en dat heb ik nu heeeeel omslachtig moeten doen (m'n zusje die op mijn naam beneden gaat en stuurt naar mijn reservemsn, ik die van m'n reservehotmail naar m'n zusje's msn stuurt, en zij die het van haar msn naar m'n echte msn stuurt).

Dit MOET toch makkelijker kunnen? Waar savet MSN al die smileys?

Bedankt!
 
Zoiets

Dit MOET toch makkelijker kunnen? Waar savet MSN al die smileys?

Emoticons.

Zelf Maken:
Als je zelf emoticons gaat maken kan je dat doen op verschillende grootte. Er zijn twee maten waarbij ze in msn goed worden weergeven. Namelijk 19x19, en 20x20 pixels. Eventueele afwijkingen kunnen wel, maar vaak geeft dat geen mooi effect.
Toelichting: 1x2 (pixels). De 1 staat voor de breedte en de 2 voor de hoogte.

Opslaan vanuit een account:
  • Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner->extra->mapopties->weergave).
  • Zorg nu dat de extentie's zichtbaar worden:
  1. Ga naar een willekeurige map.
  2. Ga naar mapopties (extra->mapopties)
  3. Kies het tabblad "Weergave".
  4. Zoek naar de volgende regel: "Extentie's voor verborgen bestandtypen verbergen".
  5. Haal het vinkje voor de regel weg.
  6. Klik op "Toepassen" en daarna op "OK".

  • Ga naar C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\
  • Zoek even naar de map die hoort bij je account (Dat is één van de mappen met nummers) en open die map.
  • Open de map "CustomEmoticons".
  • Verander de extentie op de volgende manier: Kies voor naam veranderen en haal dat weg en vervang dat door jpg of gif
De *.dat-bestanden gewoon overzetten werkt niet. MSN Messenger pakt de *.dat bestanden dan namelijk niet.

rve123.
OF het makkelijker is :eek: weet ik niet maar het werkt wel zo :thumb:
ik heb ze voor mijn dochter zo overgezet :love:
 
:eek: Het ergste is nog dat ik in die FAQ gekeken heb. Heb ik er gewoon overheen gelezen...!

Heel erg bedankt!
 
:eek:
Heel erg bedankt!

als het je dan gelukt is dan mag je deze vraag ook als opgelost zetten
dan zijn wij ook weer blij :thumb:


30agkfk.jpg


of :eek:
heb je daar ook overheen gelezen :D :p :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan