Hi,
Kan iemand mij vertellen waar ik de stekkertjes moet inpluggen. Dit moederboard is weer heel anders dan mijn vorige en ik wil het nu gewoon eens goed weten.
Ik heb een foto van een pictogrammetje waar je mijn Moederboard op kan zien.
Laat me a.u.b weten of ik het horizontaal of verticaal plaats etc.. Wat plus en min is ik weet dat zwat voor plus staat maar wit en oranje etc.. is voor mij onbekend.
Ik heb een ATX midi tower gekocht met nogal wat extra opties die ik niet zal gebruiken het gaat mij om de basis dus ik denk alleen kabel 1. Maar natuurlijk als iemand me ian vertellen waar de andere twee kables voor zijn stel ik dat zeer op prijs.
Ok hier gaan we dan
Kabel 1
1 H.D.D. Led oranje en wit
2 M/B Switch groen en wit
3 Speaker rood en zwart
4 Reset SW zwart en wit
5 Powerled groen en wit
Kabel 2
Blauw tpa+
Oranje tpa-
Zwart GND
Wit VCC
Rood TPB-
Groen TPB+
Kabel 3
Deze bestaat uit drie kabels (dit zal wel voor de firewire zijn die ik niet gebruik.
1 kabeltje met een composiet MIC en AUX
Dan twee kabels
Zwart 1 ground
wit 1-D
rood 1 5+v
groen 1+ HD
Alvast bedankt voor de moeite,
Ray
Kan iemand mij vertellen waar ik de stekkertjes moet inpluggen. Dit moederboard is weer heel anders dan mijn vorige en ik wil het nu gewoon eens goed weten.
Ik heb een foto van een pictogrammetje waar je mijn Moederboard op kan zien.
Laat me a.u.b weten of ik het horizontaal of verticaal plaats etc.. Wat plus en min is ik weet dat zwat voor plus staat maar wit en oranje etc.. is voor mij onbekend.
Ik heb een ATX midi tower gekocht met nogal wat extra opties die ik niet zal gebruiken het gaat mij om de basis dus ik denk alleen kabel 1. Maar natuurlijk als iemand me ian vertellen waar de andere twee kables voor zijn stel ik dat zeer op prijs.
Ok hier gaan we dan

Kabel 1
1 H.D.D. Led oranje en wit
2 M/B Switch groen en wit
3 Speaker rood en zwart
4 Reset SW zwart en wit
5 Powerled groen en wit
Kabel 2
Blauw tpa+
Oranje tpa-
Zwart GND
Wit VCC
Rood TPB-
Groen TPB+
Kabel 3
Deze bestaat uit drie kabels (dit zal wel voor de firewire zijn die ik niet gebruik.
1 kabeltje met een composiet MIC en AUX
Dan twee kabels
Zwart 1 ground
wit 1-D
rood 1 5+v
groen 1+ HD
Alvast bedankt voor de moeite,
Ray