waar staan de bladwijzers opgeslagen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
ik wil mijn windows opnieuw installeren om dat ik niet meer op mijn bureaublad kom. en ook niet in de veilige modes, nu kan ik met een windows live cd de boel backupen op een USB schijf (externe schijf) maarrrr... waar in welke map staan de bladwijzers van firefox (favorieten)

Ik weet niet waar ze zelf staan, maar je kan een backup maken via: bladwijzer -> bladwijzers organiseren (ctrl Shift + B) -> importeren of reserve kopie maken.

Deze kan je opslaan waar je wilt, en dan later via dezelfde manier weer importeren (als ik het zo lees, ik heb zelf nooit gedaan).

hoe dan als ik windows niet meer kan starten. ik kan t och niet die firefox starten in windows live cd. die geinstallerd is in windows op die schijf.

Backups van Mozilla Firefox (browser) en Mozilla Thunderbird (email) doe ik altijd met MozBackup.
Daarmee maak je een backup die je op cd-rom of stick kunt zetten.
na afloop met hetzelfde programma de backup terugplaatsen.
Alle settings, accounts, passwords, geschiedenis, cookies, favorieten enz. :thumb:

Maareh, hoezo niet bij je buroblad kunnen komen?
Zijn de icons verdwenen?
Ctrl-alt-delete> bestand> nieuw> taak. Typ in: explorer.exe
Enter, en alle icons zijn terug.
Even herstarten en zou weer goed moeten zijn.

ik dacht al dat jullie het niet zouden snappen. of ben ik nu niet aan het opletten.
de pc kom ik niet meer in. ik gebruik windows vanaf cd. en daarin zit w.s. wel firefox. maar ik wil de firefox van schijf gebruiken en die backupen. dat gaat zo niet

op deze menier

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan