Waar staan de mails in de mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdiepen

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Berichten
30
Ik moet voor mijn back-up programma opgeven in welke map mijn emails zijn opgeslagen. Voor Outlook Express kon ik die altijd wel vinden, maar voor Outlook niet. Weet iemand waar ik mijn Inbox/Outbox/ etc kan vinden?

PS. Ik draai Windows XP
 
c:\documents and settings\jouw naam\local setings\application data\microsoft\outlook

outlook.pst
 
Alle mail, adressen, ed, wordt opgeslagen in het bestand Outlook.pst
meestal staat hij in je persoonlijke map (onder XP)
 
ik zie hier alleen een Dat-bestand (extend genaamd) en een Office Date file (Outlook genaamd), geen pst.file. Heeft dit te maken met Autoarchiveren ofzo? Moet ik dit per map doen (inbox/outbox etc).
 
Ik heb gezocht naar pst.files maar kan niks vinden. Jullie weten zeker dat ik niet autoarchiveren moet inschakelen om dit bestandje te krijgen?
 
Geplaatst door dvdiepen
ik zie hier alleen een Dat-bestand (extend genaamd) en een Office Date file (Outlook genaamd), geen pst.file. Heeft dit te maken met Autoarchiveren ofzo? Moet ik dit per map doen (inbox/outbox etc).

Hoi,

De Office Date file is het!

Bij mij heet ie: C:\Documents and Settings\Joost\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Als ik hem met verborgen bestanden aan en extensies weergeven opzoek, dan heet ie: Outlook.NK2 (Office Data file)

Succes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan