Waar staan de updates

• Onderwerp starter Onderwerp starter keesg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keesg

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
Hoi mede forumleden,
Bij mij staat automatische update aan, maar bij de laatste update ( 5 stuks) bleef de PC hangen na update nummer 2. Er gebeurde echt niks meer! Ik heb zelfs een systeem herstel moeten doen om de zaak weer aan de gang te krijgen. Maar... nu krijg ik iedere keer de melding 'de updates staan klaar om geinstalleerd te worden' Ook bij het afsluiten krijg ik een ander afsluitschermpje.
Nu wil ik die updates verwijderen, en weer opnieuw proberen te updaten. Mijn vraag is: Waar staan die updates te wachten om geinstalleerd te worden? (want ze staan ergens op mijn PC want ik hoef geen verbinding te hebben om bovengenoemde melding te krijgen)
groetjes, Kees

PS Uiteraard heb ik een geldige Windows XP

gewoon in de windows map die met dat $ teken ervoor.
je kunt het ook via configuratiescherm - software doen.
maar dan moet je even een vinkje zetten bij updates laten zien.
helemaal boven in het scherm van software.

dank voor je reactie, maar ik ben daar geweest en ik heb daar de meest recente updates verwijdert, maar nog steeds staat dat schildje in de balk rechtsonder met die irritante melding 'updates staan klaar om geinstalleert te worden' Ik heb daar dus na verwijdering gehoor aan gegeven, en ja hoor na enkele minuten (na aanvankelijk een begin gemaakt te hebben) liep de PC weer vast m.a.w. de update ging niet verder wat kan er dan mis zijn??

Kees

Updates die klaar staan om te worden geïnstalleerd staan in

C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download

Deze map kan je leeg gooien en dan zal windows update deze niet meer registreren en opnieuw downloaden.. :)

deze oplossing werkt jammer genoeg niet, want nadat ik alles heb weggegooid geeft mijn pc direct weer de melding 'updates staan klaar om geinstalleert te worden' Ik ga dan opnieuw updates ophalen, maar installeren gaat niet door want de pc loopt erop vast (blijft in elk geval hangen)
Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan