waar staan pst.files van contact gegevens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
96
Heb Office 2007. Maar heb even Office 2010 gebruikt.
Krijg nu steeds vervelende melding dat misschien mijn mail niet zou werken.
Als ik de pst.files kan kopieren en opnieuw later invoeg schijnt het over te zijn.
 
Welke windows ??
Bij W7 staan ze hier:C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\outlook

Waarbij gebruiker de naam is waar je mee werkt/ingelogd bent
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Hier vindt je de locatie voor XP:

C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)

Ik denk overigens dat dit de oorzaak niet is, want je mailaccounts zitten niet in het gegevens (pst-) bestand ......
En de melding lijkt meer met het binnenhalen/verzenden van mail te maken te hebben.
 
Hoi,

Hier vindt je de locatie voor XP:

C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)

Ik denk overigens dat dit de oorzaak niet is, want je mailaccounts zitten niet in het gegevens (pst-) bestand ......
En de melding lijkt meer met het binnenhalen/verzenden van mail te maken te hebben.

Zag hetzelfde probleem bij: iirritante waarschuwing bij openen outlook 2007.
En daar kwam men met de oplossing. Kijk er maar eens naar.
 
Zag hetzelfde probleem bij: iirritante waarschuwing bij openen outlook 2007.
En daar kwam men met de oplossing. Kijk er maar eens naar.
Als ik jouw regel intoets bij zoeken naar kom ik de adressen niet tegen.
Wil je er nog even naar kijken, misschien doe ik iets verkeerd?
 
Hoi,

Hier vindt je de locatie voor XP:

C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)

Ik denk overigens dat dit de oorzaak niet is, want je mailaccounts zitten niet in het gegevens (pst-) bestand ......
En de melding lijkt meer met het binnenhalen/verzenden van mail te maken te hebben.

Heb net iets stoms gedaan: heb mijn profiel verwijderd, de computer uitgezet en mijn profiel weer ingevoerd. Ben nu mijn persoonlijke mappen en volgens mij ook de gevulde agenda kwijt. Hoe kan ik die gegevens terug vinden?????af
 
Heb net iets stoms gedaan: heb mijn profiel verwijderd, de computer uitgezet en mijn profiel weer ingevoerd. Ben nu mijn persoonlijke mappen en volgens mij ook de gevulde agenda kwijt. Hoe kan ik die gegevens terug vinden?????af

Laat maar, heb Systeemherstel gebruikt en het is opgelost.
 
Welke windows ??
Bij W7 staan ze hier:C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\outlook

Waarbij gebruiker de naam is waar je mee werkt/ingelogd bent

Heb geprobeerd ze te vinden. Maar het lukt niet.
Kan je het misschien nog 1 keer duidelijk uitleggen s.v.p.?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan