Waar staat m'n bericht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

anita37

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Waar staat m'n bericht

Helaas ik snap helemaal geen bal van deze helpsite. Ik krijg diverse antwoorden op mijn eerste vraag maar ik kan ze helaas niet weer vinden.

Jammer dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar zoeken en type daar je gebruikersnaam exact in.
Zo vind je alle vragen/antwoorden die jij hebt geplaatst.:)

Je hebt kennelijk in het grote Spyware topic een bericht geplaatst.
Je zal het topic moeten doorzoeken om je bericht en daarna het antwoord te vinden.

Wanneer heb je ongeveer een bericht geplaatst(datum)?

Geplaatst door anita37
Ik krijg diverse antwoorden op mijn eerste vraag maar ik kan ze helaas niet weer vinden.

Jammer dan.
Dit bericht is je eerste bericht. En in dit bericht bespeur ik geen vragende zin.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90

Dit bericht is je eerste bericht. En in dit bericht bespeur ik geen vragende zin.

Dennis.
Als ik zoek op de gebruikersnaam komt het Helpmij tegen spyware offensief (deel 6) Topic bij de zoekresultaten te staan.

Vandaar de vraag wanneer anita37 daar een bericht heeft geplaatst.:)
(zoekt even makkelijker in die topic.;))

crash, indien een gebruiker daar op dat ene specifieke topic een bericht plaatst, dan wordt het aantal berichten van die gebruiker niet vermeerderd? Dat wist ik niet eens.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90
crash, indien een gebruiker daar op dat ene specifieke topic een bericht plaatst, dan wordt het aantal berichten van die gebruiker niet vermeerderd? Dat wist ik niet eens.

Dennis.
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven.
Het is geen Members chat, dus ik ga ervanuit dat de berichten wel mee tellen.
Als je ook in Profiel van de gebruiker kijkt, zie je dat er 3 berichten door deze gebruiker zijn geplaatst.

Ik heb alleen op gebruikersnaam laten zoeken en kwam daardoor het topic met bericht tegen.

Bedankt voor je uitleg crash. Ik hoop, dat anita37 nu naar je berichten(adviezen) leest, dan vindt ze haar eerste vraag weer terug.

Dennis.

Graag gedaan

Geplaatst door DENNIS90
Ik hoop, dat anita37 nu naar je berichten(adviezen) leest, dan vindt ze haar eerste vraag weer terug.

Dennis.

Dat hoop ik ook.

Ik had de titel van de vraag al aangepast, maar omdat kennelijk de weg hier op Helpmij nog niet duidelijk is, heb ik de titel maar weer terug gezet.

Dus als anita37 even reageerd, verander ik de titel weer.

Als er geantwoord wordt je geplaatste bericht krijg je toch netjes een email, met daarin een link daar de betreffende thread.

Geplaatst door Pur
Als er geantwoord wordt je geplaatste bericht krijg je toch netjes een email, met daarin een link daar de betreffende thread.
Alleen als je de "E-mail Notificatie" hebt aangevinkt.;)

Re: Waar staat m'n bericht

Geplaatst door anita37
Helaas ik snap helemaal geen bal van deze helpsite. Ik krijg diverse antwoorden op mijn eerste vraag maar ik kan ze helaas niet weer vinden.

Jammer dan.

Woensdag of donderdag geplaatst. Maar ik denk dat ik het nu wel kan vinden. Of ik ook weet hoe ik het nu moet oplossen??? :o

Geplaatst door DENNIS90
Bedankt voor je uitleg crash. Ik hoop, dat anita37 nu naar je berichten(adviezen) leest, dan vindt ze haar eerste vraag weer terug.

Dennis.

Ok, ik reageer. Welke titel ga je nu veranderen? Nee, geef maar geen antwoord. Snap er toch niet veel van. :confused:

Re: Re: Waar staat m'n bericht

Geplaatst door anita37

Woensdag of donderdag geplaatst. Maar ik denk dat ik het nu wel kan vinden. Of ik ook weet hoe ik het nu moet oplossen??? :o

Hallo anita37,

Hier vind je mijn antwoord dus: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169370&perpage=20&pagenumber=53 -> het vierde bericht op die pagina.

Het lijkt misschien ingewikkeld, maar als je gewoon de stappen die daar staan beschreven rustig uitvoert zal je dit erg meevallen. Het zou fijn zijn als je ook in die topic de vraag die ik je stel nog even beantwoordt.

Groetjes,

Buffy

Geplaatst door anita37
Ok, ik reageer. Welke titel ga je nu veranderen?
Ik geef toch antwoord.:D

De titel van deze vraag verander ik.
Twee vraagtekens, als titel zegt namelijk niks.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan